Kampaniją „Aš – tavo kaimynas. Nerūšiuok manęs“, kuri paskatino didesnę visuomenės toleranciją socialinio būsto gyventojų atžvilgiu, „Idea prima“ įgyvendino Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) užsakymu, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Prestižiniame Europos komunikacijos darbų konkurse laimėta pergalė – puikus įrodymas, kad drąsūs, kūrybiški ir emociškai įtraukiantys sprendimai gali būti vienodai veiksmingi ne tik verslo, bet ir viešojo sektoriaus institucijų komunikacijoje“, – sako „Idea prima“ partneris ir konsultantas Marius Deksnys.

Pernai įgyvendinus kampaniją „Aš tavo kaimynas. Nerūšiuok manęs“, Lietuvoje 5 proc. padaugėjo gyventojų, manančių, kad socialiniame būste gyvena ir tvarkingi asmenys. Be to, 14 proc. padaugėjo savivaldybių atstovų, pripažįstančių socialinio būsto integracijos naudą.

Kampanijos metu sukurtas video eksperimentas, kurio metu visuomenės atstovai rinkosi pageidaujamus kaimynus, buvo rodomas didžiausiuose žiniasklaidos kanaluose. Visose 60 savivaldybių atliktas eksperimentinis tyrimas, per kurį 8000 gyventojų gavo pranešimus apie planuojamus įrengti socialinius būstus jų daugiabučiuose ir galėjo išreikšti prieštaravimą. Taip pat vykdyta lauko reklama, ryšių su visuomene kampanija.

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ buvo apdovanota už geriausią projektą Europoje institucijų ir partijų kategorijoje už Europos Parlamento rinkimų kampaniją „Pakelk savo bulvę nuo sofos“, kurios tikslas buvo paskatinti aktyviai EP rinkimuose balsuoti 25-39 m piliečius.

„Kampanijos idėja buvo pasirinkta atsižvelgiant į rinkėjų apklausas – nemaža dalis jaunimo nurodė, kad praėjusiuose rinkimuose nedalyvavo, nes buvo išvykę ar tiesiog neturėjo tam laiko/turėjo kitokių užsiėmimų. Tad pasitelkdami tikslinei auditorijai puikiai pažįstamą išsireiškimą „couchpotato“ ir lengvai pašiepdami nedalyvavimo rinkimuose priežastis per socialinius tinklus, populiarias interneto TV laidas, socialinių tinklų nuomonės formuotojus bei reklaminę kampaniją priminėme jaunimui apie artėjančius rinkimus ir būtinybę aktyviai juose dalyvauti. Rezultatai iš tiesų buvo labai aukšti: kampanijos pasiekiamumas beveik 10 kartų didesnis nei planuota, o tikslinės auditorijos dalyvavimas rinkimuose išaugo beveik 10 proc. (lyginant su 2014 m. Europos parlamento rinkimais)“, – pasakoja „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ direktorė Raminta Rimkienė.

EP rinkimų kampanija

Tai yra antras „European Excellence Awards“ apdovanojimas „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ agentūrai šiuose apdovanojimuose – 2016 m. ji laimėjo Aplinkosaugos ir tvarumo kategorijoje su Užstato sistemos įvedimo Lietuvoje komunikacijos kampanija „Grąžinti verta“.