Pandemijos į akligatvį įspraustas turizmo sektorius ieško būdų atsitiesti. Europos šalys reklamose stengiasi išsiskirti skirtingais privalumais, kurie galėtų sudominti keliaujančius: jei ne dabar, gal tuomet, kai pandemija jau tikrai galutinai pasibaigs?

Kaip rašo portalas „Adweek“, Europoje turistų išlaidos 2020 m., lyginant su praėjusiais metais, krito 64 proc. – nenuostabu, kad turizmo sektoriaus marketingo atstovams teko suktis su išsekusiais biudžetais. Tačiau kelionių reikalavimams švelnėjant, juos vejasi ir reklamos.

Italija, tiksliau, Milanas nusprendė priminti verslo kelionių žavesį. Nors daugelis vis dar prisimena žiniose transliuotus vaizdus apie perpildytas ligonines, šioje reklamoje pandemijos pėdsakų nėra nė ženklo – užkadrinis balsas tik kelia klausimus „Ar kada nors komandiruotėje skaičiavote dienas iki atostogų?“, „Ar galvojote, kad vietoj šio susitikimo būtų pakakę elektroninio laiško?“, „Ar bėgote į pirmąjį susitikimą ryte nespėjęs išgerti savo cappuccino?“ ir pan. Į visus juos yra vienas atsakymas – „Tik ne Milane“. Tad jei pasiilgote darbo kelionių, kurios, sprendžiant iš šios reklamos, labiau primena atostogas – Milanas turėtų būti jūsų kryptis.

Islandija, kreipdamasi į turistus, pastebi, kad jie atrodo taip, lyg jiems reikėtų nuotykio. O dabar jau tikrai metas keisti namie nutrintus treningus į keliavimo aprangą... Tad kad ir ką bedarytumėte buityje ar kasdienybėje, nepaleiskite iš minčių svajonių apie Islandiją.

Šveicarija reklamai pasitelkė sunkiąją artileriją – teniso legendą Rogerį Federerį ir visame pasaulyje žinomą aktorių Robertą de Niro. R. Federeris labai stengiasi įtikinti R. de Niro atvykti pas jį į Šveicariją, bet aktorius nepasiduoda – mat jam net per atostogas norisi kuo daugiau dramos. Bet galbūt jūs būsite tie, kurie norės atostogų be jokių dramų?

M360