„Vartotojai, nesvarbu ar perkantys „Hello Kitty“ puodelį, ar „Chococat“ žaislą, dabar gali naudotis viena iš pagrindinių Europos Sąjungos Bendrosios rinkos privilegijų – galimybe apsipirkinėti visoje Europoje, ieškant geriausių sandorių“, – sakė už konkurenciją atsakinga Komisijos narė Margrethe Vestager.

Įmonė gavo santykinai mažą baudą dėl bendradarbiavimo byloje, kuri buvo pateikta kartu ir prieš „Nike“ bei „Universal Studio“. Kovo mėnesį Komisija skyrė 12,5 mln. eurų baudą bendrovei „Nike“, dėl „Universal Studio“ sprendimas dar nepriimtas.

Ši byla yra dalis Europos Sąjungos ambicijų sukurti skaitmeninę rinką visoje Bendrijoje. ES yra didžiausia pasaulio ekonomika, kurią sudaro 28 šalys ir 500 mln. žmonių.

Komisija yra ypač suinteresuota kovoti su įmonėmis, kurios pažeidžia ES konkurencijos taisykles, sumažindamos gamintojo ar pardavėjo galimybes pardavinėti licencijuotus gaminius ES viduje ir internetu. Tokie įmonių susitarimai apriboja vartotojų galimybes pirkti populiarius gaminius už ES sienų ieškant mažesnių kainų.

„Hello Kitty“ – Japonijos apvaliaveidė mielumo ikona, susikrovusi multimilijardinį kapitalą nuo tada, kai „Sanrio“ ją pristatė 1974 metais.