„Ergo“ pasirinko naujus media planavimo ir socialinių tinklų komunikacijos partnerius Lietuvoje. Draudimo grupės komunikacija rūpinsis formuojamos integruotos komunikacijos „Havas“ grupės narės – media planavimo agentūra „Havas Media“ ir skaitmeninės komunikacijos agentūra „Socialus marketingas“. Ryšių su visuomene paslaugas ERGO bendrovei Lietuvoje ir toliau teiks UAB „INK agecy“.

Pasak „Ergo“ rinkodaros vadovės Astos Kazlauskienės, žiniasklaidos planavimo paslaugų konkurse, dalyvavo 5 agentūros, o pasirinktų partnerių sėkmę nulėmė jų pasiūlyti efektyvūs integruoti sprendimai.

„Darniai veikianti skirtingas komunikacijos disciplinas atstovaujančių specialistų komanda – tai, ko reikėjo šiuolaikiškai „Ergo“ media ir skaitmeninės komunikacijos strategijai įgyvendinti“, – pranešime žiiniasklaidai sako A. Kazlauskienė.

„Havas“ grupės vadovo Lietuvoje Šarūno Mikelevičiaus teigimu, „Ergo“ partnerių pasirinkimas atspindi augantį rinkos poreikį integruotiems komunikacijos sprendimams.

„Nuolat kintančios komunikacijos disciplinos ir jų derinimo būdai reikalauja strategiško ir integruoto požiūrio. Džiaugiamės, jog klientų poreikis jam auga, o „Havas“ grupės agentūros įrodo tokio kelio vertę“, – sakė jis.

„Efektyviausius sprendimus šiam klientui galime pasiūlyti ir dėl glaudaus bendradarbiavimo su kitomis „Havas“ grupės agentūromis, ir dėl media komandos įžvalgumo, ilgametės patirties bei modernių „Havas” komunikacijos planavimo įrankių ir tyrimų metodų“, – konkurso rezultatus komentavo „Havas media“ vadovas Andrius Barakūnas.

„Socialaus marketingo“ vadovas Arijus Žakas atkreipė dėmesį, kad šiais laikais nebeužtenka į socialinius tinklus kelti gražių įrašų. „Rezultatų stebėjimas, nuolatinis matavimas, optimizavimas ir realios vertės kūrimas – tai yra tikrosios skaitmeninės rinkodaros vertybės. Ir jos privalo integruotis su visais kitais prekės ženklo veiksmais. Neabejoju, kad pasirinkdamas integruotus sprendimus, klientas iš to gaus didžiausią verslo naudą“, – sakė jis.

ERGO yra viena pirmaujančių draudimo grupių Baltijos šalyse, siūlanti ne gyvybės, gyvybės bei sveikatos draudimą. Metinė įmokų suma ERGO Baltijos šalyse sudaro 242 mln. eurų. Baltijos šalyse veikiančios ERGO bendrovės yra tarptautinės ERGO grupės dalis. Tai viena didžiausių draudimo grupių Europoje. ERGO atstovaujama daugiau nei 30 šalių Europoje bei Azijoje.

Tarp vienos didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų Lietuvoje „Havas Media“ klientų – prekiniai ženklai „Jacobs“, LG, „Hyundai“, „Red Bull“, „Drogas“, „Ozas“, „Deichmann“ ir kiti. „Socialaus marketingo“ klientų portfelyje – „Neste“, „Grite“, „Malsena“, „Jacobs“, „Mantinga“, „Arimex“, Lietuvos paštas bei kiti Lietuvos ir tarptautiniai prekių ženklai.

„Havas“ yra viena iš didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių – jos apyvarta praėjusiais metais viršijo 2,2 mlrd. eurų. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20 tūkst. darbuotojų.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją