Žinomi humoristai Mantas Bartuševičius, Whydotas ir Safuelis, taip pat tinklalaidės kūrėjas Paul de Miko pastaruoju metu socialiniuose tinkluose neretai ragina žaidėjus internetinėje platformoje „Eneba“ parduoti tai, su kuo jau nebežaidžiama. Kartais šalia jų pasirodo ir kiti šalyje gerai pažįstami veidai. Ir nors pagrindinės reklamų siužeto linijos – personalizuotos šmaikščios buitinės situacijos, už jų slepiasi rimta ir ambicinga lietuvių įkurta įmonė, siekianti tapti didžiausia žaidimų prekybos platforma pasaulyje, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Jau keletą metų visame pasaulyje veikianti skaitmeninių žaidimų parduotuvė, 2020 m. pritraukusi 6,5 mln. eurų investicijų, reklaminę kampaniją pasitelkė siekdama paskleisti žinią apie naują savo paslaugą – platformą, kuria naudodamiesi žaidėjai savo turimas ir nebenaudojamas konsoles, jų priedus ar fizines žaidimų kopijas gali saugiai parduoti kitiems žaidėjams. Pirmoji šalis, kurioje teikiama tokia paslauga – Lietuva.

„Naują paslaugą ir jos reklaminę kampaniją išbandyti gimtinėje pasirinkome neatsitiktinai. Lietuvos rinką išmanome geriausiai ir matėme akivaizdų šios paslaugos poreikį. Be to, mūsų šalis naujų paslaugų bandymams yra patogi tuo, kad sąnaudos reklamai nėra didelės, o mūsų paslaugomis žaidėjai naudojasi jau ne pirmus metus. Dėl to nepabūgome eksperimentuoti ir pirmiausia patikrinti, ar žaidimų mėgėjai nauja paslauga domėsis čia. Sėkmės atveju šis modelis turėtų tapti verslo kelrodžiu plečiantis į kitas rinkas“, – teigia vienas iš įmonės „Eneba“ įkūrėjų ir rinkodaros vadovas Žygimantas Mikšta.

Pasak Ž. Mikštos, tokia strategija pasiteisino su kaupu. Per pirmąjį mėnesį į platformą žaidėjai skelbimų patalpino už daugiau nei 100 tūkst. eurų, o reklamos turinio kūrėjų – influencerių sekėjai prašė vis daugiau panašaus pobūdžio įrašų, ėmė reklamas lyginti tarpusavyje ir t. t. Taip pat toks reklamų „skonis“ puikiai atvaizdavo įmonės vertybes – inovatyvumą, veržlumą, drąsą bandyti, nebijoti klysti.

Tie patys reklamų žiūrovai „Eneba“ reklamas palygino ir su interneto parduotuvės „About You“ reklamine kampanija, kuri dėmesį patraukė tuo, jog jos asmenišką turinį taip pat kūrė influenceriai.
Tiesa, el. žaidimų parduotuvės reklamos labiau siūlė į žaidėjų pasaulį pažvelgti žaidėjų akimis ir per humoro prizmę.

„Palyginimas su „About You“ mums yra smagus. Malonu, kai lygina su sėkmingomis rinkodaros strategijomis. Abiejų prekės ženklų panašumas yra sprogstamasis efektas apie kurį žmonės kalba, tačiau mūsų išskirtinumas – tikslingas turinio kūrėjų atsirinkimas. Pasirinkome žmones, kurie jau yra žaidimų mėgėjai, todėl gali lengvai susikalbėti su tiksline auditorija“, – komentuoja Ž. Mikšta.

Taip pat reklaminės kampanijos metu Lietuvoje surinkta informacija įmonei yra labai svarbi analogišką paslaugą siūlant ir kitoms rinkoms, pavyzdžiui, Ispanijai.

„Pirminis tikslas – suprasti, ar platforma, kurioje žmonės gali saugiai pardavinėti nebenaudojamus žaidimus ir žaidimų kompiuterius, yra reikalinga – jau pasiektas. Dabar siekiame didesnio tikslo – ištobulinti platformą ir pasiūlyti ja naudotis platesniam žaidėjų ratui. Planams realizuoti bus reikalinga gerokai didesnė „Eneba“ komanda, tad stiprindami šią paslaugą auginsime ir pajėgas“, – sako Ž. Mikšta.