Naują „Vytauto“ kampaniją sudarys kelios dalys, kurių tikslas – parodyti bet kokio amžiaus ar socialinės grupės žmogui, kad kasdien galima jaustis gyvybingam ir kupinam energijos dėl mineralų, kurie organizmui yra ne tik gyvybiškai būtini, bet tokie pat svarbūs bei reikalingi kaip visavertis maistas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Visi nori būti sveiki, energingi ir aktyvūs, tačiau tiek mūsų atlikti tyrimai, tiek ilgos diskusijos su gydytojais parodė – nors ir domisi, žmonės dažnai neatkreipia dėmesio į tai, kad aktyvieji mineralai yra gyvybiškai būtinos maistinės medžiagos. Skubame į vaistinę, perkame sintetinius papildus, sveikatos sutrikimų ieškome kitur, tačiau nesusimąstome, kad daugelio negalavimų sprendimas – natūralūs aktyvieji mineralai, kurių „Vytautas“ turi daugiausia iš visų gėrimų Baltijos šalyse. Kaip tik tokį tikslą išsikėlėme įgyvendinami šią kampaniją – pasakyti, kad aktyvieji mineralai yra kiekvieno žmogaus įprotis, kasdien suteikiantis gyvybingumo“, – pranešime sako „Birštono mineraliniai vandenys“ ir Ko valdybos pirmininkas ir rinkodaros ekspertas Norbertas Pranckus.

Kaip ir prieš daugiau nei penkis metus kurtose režisieriaus Tado Vidmanto šmaikščiose reklamose, taip ir šioje naujoje „Vytauto“ rinkodaros strategijoje pasitelkiamas humoras, tiesa, šį kartą – jis subtilesnis ir sudėtingas mokslines temas paverčiantis visiems gerai suprantama informacija. Naują „Vytauto“ strategiją kūrė ženklodaros ir dizaino studija IMAGINE, prie įgyvendinimo prisideda komunikacijos agentūra AD VERUM, naujausias reklamas kūrė žiūrimiausių lietuviškų filmų režisierius Emilis Vėlyvis.

Šiais laikais kino filmų režisieriai itin retai imasi reklamų kūrimo, tačiau E. Vėlyviui buvo įdomu prisidėti prie nuolat savo vartotojus stebinančio „Vytauto“ reklamų ir funkcinę bei mokslinę tematiką paversti patrauklia ir suprantama vartotojui.

Naujosios prekės ženklo strategijos veidais tapo ne žinomi žmonės, o personifikuoti aktyvieji mineralai – herojai Natris, Kalcis, Chloridas Vytauto ir, žinoma... Magnė Vytauto. Kiekvieno iš jų istorija – unikali, charakteris – skirtingas. Pavyzdžiui, Chloridas – nenuorama masažuotojas, vikrus, uolus ir apsukrus, o pagrindinė jo funkcija – reguliuoti virškinimą ir skysčių pusiausvyrą. Tuo tarpu Natris Vytauto – romantiškasis žonglierius, smalsus, gudrus, romantiškas, tačiau be jo nebūtų reguliuojama elektrolitų pusiausvyra. Magnė Vytauto – vienintelė moteris vyriškoje draugijoje, rami ir susitelkusi būgnininkė, kuri užtikrina gerą širdies bei nervų sistemos darbą. Dar vienas herojus – Kalcis: niurzgantis kietuolis, jėgos pratimų asas, nuoširdus, gal kiek narciziškas, tačiau jis itin svarbus kaulų ir dantų formavimuisi.

Šis „Aktyviųjų mineralų ir Ko“ ketvertas – rinkodaros kampanijos ašis – pasirodys ne tik TV ekranuose, bet ir organizuos įvairias aktyvacijas, dalyvaus projektuose, ir įkvėps nesustoti kasdienybėje.

Nauja mineralinio vandens „Vytautas“ rinkodaros ir komunikacijos kampanija bus integruota ir apims daugelį kanalų Baltijos šalyse.