Didžiausia Baltijos šalyse žiniasklaidos grupė „Ekspress Grupp“ per metus skaitmeninių prenumeratų skaičių išaugino 76 proc. (16 proc. pirmajame 2021 m. ketvirtyje ir 36 proc. per pirmąjį pusmetį). Birželio pabaigoje šis skaičius bendrai siekė daugiau nei 110 tūkst.

Viena iš grupės narių, „Ekspress Media“, kuriai priklauso naujienų portalas „Delfi“, laikraščiai „Eesti Päevaleht“, „Maaleht“, „Eesti Ekspress“ ir keletas populiarių žurnalų, per metus skaitmeninių prenumeratorių skaičių išaugino 65 proc., ir bendrai šiuo metu jų turi daugiau nei 69 tūkstančius.

Bendrovė „Õhtuleht“, kurios 50 proc. akcijų priklauso „Ekspress Grupp“, skaitmeninių prenumeratorių skaičių per metus padidino 33 proc.: šiuo metu jis yra daugiau nei 16 tūkstančių.

Latvijoje „Delfi“ per metus beveik padvigubino skaitmeninių prenumeratorių skaičių ir šiuo metu jų turi beveik 13 tūkstančių.

Lietuvoje „Delfi“ skaitmeninių prenumeratorių skaičius per metus išaugo beveik penkis kartus ir šiuo metu „Delfi“ jų turi daugiau nei 12 tūkstančių.

„Antrajame 2021 m. ketvirtyje visose šalyse, kuriose veikia „Ekspress Grupp“, tęsėsi skaitmeninių prenumeratų augimas. Skaitytojų susidomėjimas aukštos kokybės turiniu auga, o mokamas skaitmeninis turinys tampa įprastu reiškiniu“, – komentuoja „Ekspress Grupp“ valdybos pirmininkė Mari-Liis Rüütsalu.

Mari-Liis Rüütsalu
Mari-Liis Rüütsalu

Pasak jos, papildomos iš skaitmeninių prenumeratų gaunamos pajamos turėjo teigiamos įtakos „Ekspress Grupp“ rezultatams ir patvirtino teisingai pasirinktą ilgalaikę strateginę kryptį. M. Liis Rüütsalu teigia, kad „Ekspress Grupp“ išsikėlė skaitmeninių prenumeratų auginimą kaip vieną iš pagrindinių tikslų: tikimasi, kad tai prisidės prie grupės pajamų diversifikavimo ir pajamų, gaunamų iš skaitmeninės žiniasklaidos, auginimo.

„Estijoje jau tapo normalu, kad žmonės, kurie vertina informacijos prieinamumą, turi keletą skaitmeninių prenumeratų, bet tai dar nėra taip įprasta Lietuvoje ir Latvijoje, kur rinkos vis dar tik pradeda vystytis. Mums tai aiškiai rodo tolimesnio augimo potencialą. Mes taip pat aktyviai dirbame vystydami techninius sprendimus, kad naujienų prenumeravimas ir skaitymas būtų dar patogesnis. Mums labai svarbu, kad skaitytojai kuo ilgiau pratęstų užsakytas prenumeratas, o tai galima pasiekti tik jiems pasiūlant patrauklų ir kuo įvairesnį turinį“, – sako M. Liis Rüütsalu.

M360