Savo netikrą parduotuvę „Payless“ pavadino „Palessi“ ir surengė prašmatnų pristatymą, kuriame filmavo susirinkusių žmonių reakcijas. Parduotuvės lankytojai, apžiūrėdami batus, gyrė jų eleganciją, batsiuvių meistriškumą, puikų dizainą ir daugybę kitų gerų savybių. Ne tik tuščiažodžiavo – kai kurie traukė pinigines ir klojo po kelis šimtus dolerių, džiaugdamiesi, kad pavyko įsigyti tokį išskirtinį pirkinį.

Tačiau jiems vėliau buvo atskleista tiesa – kad tai yra batai iš avalynės tinklo „Payless“, kuriame kainuoja apie 10-20 dolerių. Kaip rašo portalas „Adweek“, visiems pirkėjams sumokėti pinigai buvo grąžinti, o taip pat padovanoti ir išsirinkti batai, nes „Payless“ tik norėjo parodyti, kaip dažnai žmonės permoka tik už vardą.