Įmonė „Heinz“, vasarą išleidusi kampaniją, kurios epicentre – E. Sheeranas, rugpjūčio viduryje pristato riboto leidimo „Ed Sheeran X „Heinz“ kečupo buteliukus. Jų pagaminta tik 150, minint kompanijos 150 metų sukaktį.

Kaip rašo adweek.com, 104 pakuotės bus išdalintos loterijos būdu, trys buteliukai dalyvaus aukcione rugpjūčio 15 dieną, o surinkta suma keliaus į dvi E. Sheerano išrinktas labdaras „East Anglia’s Children’s Hospices“ ir „Rise Against Hunger“.

Sukurti agentūros „David“, kečupo buteliukai iliustruoti E. Sheerano tatuiruotėmis: rože, puzlės gabaliukais, kurios simbolizuoja artimiausius draugus, ir, žinoma, „Heinz“ logotipu. Atlikėjas „Heinz“ vizualo tatuiruotę pasidarė per turą Ohajyje. Pasak jo, šis gestas tiesiog atspindi meilę produktui.

Tiesa, įdomu ir tai, kad buteliukai supakuoti specialiose garso kolonėlės pavidalo dėžutėse.

Birželį „David“ sukūrė „Heinz“ kečupo reklamą, kurios žvaigždė – E. Sheeranas. Tiesa, kampanija paremta realia dainininko patirtimi, kuria jis anksčiau pasidalino su įmone. E. Sheeranas pats parašė ir surežisavo minėtą reklamą.

Kaip anksčiau skelbė M360, tąkart dainininko meilė „Heinz“ produktams įkvėpė įmonę – ribotam laikui rinką pasiekė „Heinz Tomato Edchup“ gaminiai, o šįkart – E. Sheerano tatuiruotėmis puošti buteliukai.