Lietuvoje su nauju dantų pastos produktu tikimasi sustiprinti inovatyvios lietuviškos dantų pastos įvaizdį, sujungiant tai, ką šalyje turime geriausia – mokslą ir gamtos turtus, teigiama pranešime žiniasklaidai.

„Ecodentos“ produktus pamėgę žmonės vis juokauja, kad jau nebesitiki būti nustebinti naujais produktais – juk, rodos, nebeįmanoma atrasti naujų ingredientų, kuriuos galima panaudoti dantų pastose. Tačiau mes nuolat ieškome inovatyvių sprendimų. Tikiu, kad tik tokie eksperimentai, nustebinantys ne tik vartotojus, bet ir mus pačius, gali prekės ženklą atvesti į sėkmę, – teigia „BIOK LAB“ rinkodaros vadovė Ieva Čepononė. – Neabejojame, kad ši pirmoji dantų pasta su natūraliu mineraliniu vandeniu ne tik dar labiau sustiprins prekės ženklo įvaizdį, bet ir padės pritraukti naujų vartotojų. Mat Lietuvoje „Vytautas“ – taip pat labai gerai žinomas ir mėgstamas prekės ženklas skirtingose amžiaus kategorijose“.

„BIOK LAB“, kaip natūralios lietuviškos kosmetikos gamintojai, nuolat ieško efektyvių ingredientų vietinėje gamtoje ir žemės gelmėse. Todėl idėja pagaminti dantų pastą, kurioje vietoj valyto vandens naudojamas Lietuvos žemės gelmėse išgaunamas itin stiprios mineralizacijos vanduo, kirbėjo jau senokai. Visus taškus ant „i“ sudėjo prieš kurį laiką profesorės odontologės paskaitoje išgirsta mintis, jog viena svarbiausių dantų pastos funkcijų – dantų emalio mineralizacija.

„Savo idėją pristatėme „Birštono mineraliniams vandenims“. Mat jie beveik šimtmetį gamina švarų, nekintančios ir pačios gamtos subalansuotos cheminės sudėties bei daugiausia mineralinių medžiagų Baltijos šalyse turintį mineralinį vandenį „Vytautą“, – sako „BIOK LAB“ rinkodaros vadovė.

Bendrovės „Birštono mineraliniai vandenys“ direktorė Aistė Pranckuvienė teigia, kad ši dviejų prekės ženklų partnerystė dar labiau sustiprins „Vytauto“, kaip organizmui naudingo mineralinio vandens, įvaizdį: šis mineralinis vanduo žinomas dėl to, kad padeda atgauti jėgas ir mineralus, kurių įprastai netenkame kiekvieną dieną dėl aktyvaus gyvenimo būdo, valgydami ar sportuodami. O tarp jų – ir tie mineralai, kurie būtini mūsų burnos ertmės sveikatai. Todėl „Vytautas“ dabar gali dar labiau stiprinti savo efektyvumo pozicijas, mat prisideda ne tik prie geresnės mūsų savijautos, bet ir prie dantų bei dantenų sveikatos.“

Eksporto rinkai – kitaip

Kuriant produkto pozicionavimo gaires ir pakuotę siekta aiškiai pavaizduoti dviejų stiprių, lietuvių pamėgtų prekės ženklų bendradarbiavimą ir mokslo inovacijų bei gamtos turtų ryšį. Todėl produktų įvaizdinėje fotosesijoje „Ecodentos“ ir „Vytauto“ sąsaja pabrėžiama naudojant veidrodį. Jis tarsi atspindi dantų pastos sudėtinę dalį – „Vytautą“.

O štai eksporto rinkas buvo pasirinkta užkariauti kitaip, kadangi „Vytauto“ prekės ženklas svetur nėra atpažįstamas. Pristatant produktą užsienyje pabrėžiamas dantų pastos natūralumas, efektyvumas ir pagrindinis išskirtinumas – dantų pasta su natūraliu, stiprios mineralizacijos vandeniu, išgautu iš vieno seniausių Europos gamtinių parkų. Taip siekiama pritraukti žmones, kurie ieško natūralios alternatyvos gaiviai, mėtinei ir dantų emalį stiprinančiai dantų pastai.

„Kurdami burnos priežiūros priemones ieškome inovatyvių sprendimų – prieš dešimtmetį rinkai pasiūlėme pirmąją juodą dantų pastą, kuri tapo bestseleriu tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Prieš kelerius metus sukūrėme pirmąją lietuvišką dantų pastą su kanapių sėklų aliejumi. Savo krepšelyje turime dantų pastų su špinatais, probiotikais, kokosu, baltuoju moliu bei spirulina – ir tai tik keletas inovatyvių ir drąsių sprendimų, kurie leidžia stebinti vartotojus, išlikti konkurencingais rinkoje ir net garsinti Lietuvos vardą pasaulyje“, – pasakoja I. Čepononė.