„Vakarų šalyse įprasta, kad profesionalūs sportininkai dirba su sporto rinkodaros agentūromis, kurios konsultuoja sportininkus komunikacijos klausimais bei padeda stiprinti prekinį ženklą. Pastebėjome, kad Lietuvoje to nėra, todėl įsteigėme sporto rinkodaros agentūrą. Džiugu, kad Edgaras tapo pirmuoju oficialiu mūsų klientu, kadangi šis žmogus yra tikras savo srities profesionalas, už savo sunkų darbą ir puikius rezultatus aikštelėje mėgstamas krepšinio fanų,“ - pranešime žiniasklaidai teigia pirmosios Lietuvoje sporto rinkodaros agentūros „SportMark“ valdybos pirmininkas Tomas Petryla.

Pasak agentūros atstovų, visų pirma rinkodaros profesionaliai padės sportininkams labiau išnaudoti socialinius tinklus. Šiuo metu tai yra stiprus komunikacijos kanalas, kuris padeda bendrauti su fanais.

„Mano, kaip sportininko, pagrindinis tikslas yra kuo geriau pasirodyti aikštelėje, tačiau šiais laikais, be tiesioginio savo darbo, labai svarbu palaikyti ryšį su savo gerbėjais, o dabartiniai laikai suteikia daug galimybių tą ryšį stiprinti ir palaikyti. Su „SportMark“ atstovais dirbu jau kurį laiką, esu patenkintas pasiektu rezultatu, todėl nusprendžiau sustiprinti bendradarbiavimą,“ - sako krepšininkas E. Ulanovas.

Užsienyje dažnai galime pamatyti, kad atletai tampa įmonių veidais ar reklamuoja garsius prekinius ženklus. Tyrimai rodo, kad sportininko įsitraukimas į reklamą labiau atkreipia žmonių dėmesį ir didina pardavimus. Todėl „SportMark“ agentūra padės sportininkams realizuoti save reklamos srityje, o įmonėms pasiekti savo tikslų.

Pasak agentūros atstovų, artimiausiu metu bus paskelbti kiti žymūs sportininkai, kurie taps „SportMark“ klientais.