„Reklamą įvertinome kartu su Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos teisininkais ir ekspertais. Neabejotinai įžvelgiame moters sudaiktinimą. Pavaizduota moters kūno ir daikto (prekės) analogija, pateikta seksualizuotame kontekste: tokiu būdu, analogiškai, pats kūnas, kūno dalys tampa preke/daiktu, vartojimo objektu. Įspūdį sustiprina ir reklamoje pasirinktos moters odos spalva, kaip neva atrodanti egzotiškiau tik tam, kad pirkėjui įsiūlytų reklamuojamą produktą. Reklamoje moteris pavaizduota ne kaip individas, o kaip priemonė, daiktas, galintis parduoti prekę. Dviprasmiškas užrašas su aliuzija į moters krūtis yra nederamas pajuokavimas bei papildo moters kaip daikto/objekto vaizdinį“, – LGKT įvertinimu pasidalino komunikacijos skyriaus vedėja Mintautė Jurkutė.

Tuo tarpu „Meatbusters“ direktorius Maksimas Chudasovas sako, kad reklamoje nėra nieko blogo. „Natūralu, jog gražūs vaizdai visada padeda parduoti. Seksizmą ar rasizmą šioje reklamoje sugebėtų įžvelgti tik žaliasis arba Aušra Marija, nes antraip visose reklamose moterys privalėtų pozuoti tik su hidžabais, o ties akimis matomas odos lopinėlis turėtų būti ne baltas, ne juodas ir ne geltonas, o tiesiog permatomas. Štai tokia reklama tiktų ir žaliesiems, ir Marijai Aušrinei, o kol mes gyvename normalioje laisvoje visuomenėje, kurios dar beveik nėra užvaldę tokie išsigimėliai, tol mes reklamuosimės ir funkcionuosime sveikai ir nesuvaržytai“, – teigė jis.