„Drogas“ rinkodaros vadovė Loreta Noreikaitė-Ziezienė teigia, kad žiniasklaidos planavimo paslaugų konkurse dalyvavo 5 agentūros, o laimėtojos „Havas Media“ sėkmę lėmė argumentuota medijų pirkimo strategija, paremta medijų rinkiniu (angl. media mix), leisiančiu efektyviai pirkti reklamą mažiausiomis kainomis.

„Šiandien, kai Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje konkurencija yra didžiulė, mums labai svarbu stipri, profesionali ir efektyviai dirbanti komanda, kuri teiktų sprendimus, paremtus ilgamete patirtimi ir moderniausiais efektyvaus komunikacijos planavimo įrankiais. Konkurso metu „Havas Media“ komanda parodė profesinį ekspertiškumą ir organizacines agentūros stiprybes, kurios atitiko mūsų įmonės lūkesčius“, – pranešime žiniasklaidai sako L. Noreikaitė-Ziezienė.

„Džiaugiamės partneryste su ambicinga „Drogas” komanda. Tikime, jog aukšti „Drogas” tikslai, ilgametė „Havas Media” patirtis dirbant su mažmeninės prekybos ir FMCG sektoriais ir abiejų komandų strategiškas požiūris, kūrybiškumas ir įžvalgumas bei to rezultate gimstantys netradiciniai sprendimai leis sėkmingai vystyti aukščiausios kokybės strateginius ir taktinius komunikacinius sumanymus“, – sako „Havas Media“ vadovas Andrius Barakūnas.

Lietuvoje veikia 53 „Drogas” parduotuvės, 20 iš jų yra Vilniuje, kitos 33 – rajonų centruose ir mažesniuose miestuose. „Drogas” parduotuvėse dirba daugiau nei 400 darbuotojų.

Vienos didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų Lietuvoje „Havas Media“ apyvarta 2016 m. pasiekė 8,1 mln. eurų. Tarp didžiausių jos klientų – prekiniai ženklai „Jacobs”, „Red Bull”, „Hyundai”, LG, „Deichmann” ir kiti.