Drabužių prekybos tinklas „H&M“ sukėlė vartotojų pasipiktinimą Jungtinėse Amerikos Valstijose, kai britiškoje savo internetinės svetainės versijoje paskelbė vaikiško džemperio reklamą. Ant džemperio, kurį vilki juodaodis berniukas, buvo užrašyta „Coolest monkey in the jungle“ ( angl. kiečiausia beždžionėlė džiunglėse), o tai kai kuriems pasirodė kaip rasistinis įžeidimas.

Kilus pasipiktinimo bangai kompanija išplatino atsiprašymą ir pažadą, kad šiuo produktu nebus prekiaujama Jungtinėse Amerikos Valstijose. Tuo tarpu socialiniuose tinkluose netyla diskusijos, kaip prekės ženklas šiais laikais gali elgtis taip neatsakingai, rašo CNN.

Skandalai dėl rasistinių reklamų vis dar kyla gana dažnai. Pernai dėl reklamos, kurioje juodaodė mergina pasinaudojusi kosmetikos priemonėmis tampa baltesne teisinosi „Dove“, kitam kosmetikos ženklui „Nivea“ teko teisintis už šūkį „Balta reiškia tyrumą“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją