„Laisvalaikio dovanos“ sako, kad reklamos idėjos autoriai ir įgyvendintojai yra jie patys. Kaip savo reklamos esminę idėją jie pristato naują Kalėdų senelio įvaizdį. „Jis linksmas, jaunatviškas, drąsus, pašėlęs, mėgstantis pramogauti“, – sumanymą komentuoja jie.

Jų konkurentė „Gera dovana“, išplatinusi savo kalėdinės kampanijos klipą, jo idėją pristato kaip stereotipo, kad Kalėdų Senelis dirba tik per Kalėdas, laužymą. „Kampanijos tikslas – parodyti, kad pasiruošimas Kalėdoms vyksta visus metus, o Kalėdų Senelis puikiai prisitaiko prie besikeičiančių žmonių poreikių“, – teigiama bendrovės pranešime žiniasklaidai.

Bendrovės „Gera dovana“ kūrybinio videoklipo autoriai – vaizdo turinio kūrėjai „Wide Wings“. Interneto reklaminė kampanija pristatoma su grotažyme #KaVeikiaKaleduSenelis. Videoklipas transliuojamas ir dukterinių įmonių šalyse Latvijoje bei Lenkijoje.

Abejose reklamoje Kalėdų seneliai išbando įvairias, net ekstremaliausias pramogas.

Kompanijos „Deloitte“ apklausos, atliktos 2018 spalio mėn. duomenimis, 54 proc. apklaustųjų dovanoms pirks dovanų korteles bei prekybos centrų čekius. 40 proc. bendro kalėdinio biudžeto, apklausoje dalyvavę asmenys, išleis pramogoms su šeima.

„Per 10 metų rinkoje matome, kaip kinta dovanojimo tendencijos bei apsipirkimo įpročiai. Prieš kelerius metus populiaresnės buvo materialios dovanos, tačiau dabar pastebimas emocinių dovanų populiariumas. Šeimos dažniau renkasi kartu išvykti pailsėti ar drauge patirti kažką naujo. Šventiniu laikotarpiu svarbiausia laikas su šeima, dėmesys patiems artimiausiems žmonėms“, – teigia dovanų platinimo bendrovės „Gera dovana“ rinkodaros vadovė Oksana Rokaševič.