Prekės ženklas skatina teisingą moterų požiūrį į patrauklumą, savikritiką ir drąsina nepaklusti varžantiems standartams. Naujas įvaizdis stiprina šiuolaikinių moterų savimonę ir skatina jas nepasiduoti diktatui, o vadovautis savo jausmais. Nespalvotose nuotraukose orientuojamasi į natūralų grožį ir individualumą, perteikiant šiuolaikinio grožio pojūtį, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Kompanijos atstovai teigia, kad esminė „Douglas“ požiūrį atskleidžiančios reklamos kampanijos #doitforyou dalis yra aukštosios mados fotografo nuotraukos, padarytos dirbdant su geriausiais pasaulio modeliais Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jonu Kortajarena ir vokiečių nuomonės formuotoja Caro Daur.

„Šiuolaikinio grožio esmė – individualumas, autentiškumas ir pasitikėjimas savimi. Savo pirkėjus norime paskatinti išlikti ištikimus sau ir šis požiūris atsiskleidžia kiekviename naujosios reklaminės kampanijos elemente“, – teigia „Douglas“ įmonių grupės generalinė direktorė Tina Müller.

„Manome, kad žmonės yra gražiausi tuomet, kai jaučiasi galintys būti, kokie nori, ir daryti viską, ko nori; todėl norime pasidalyti šiuo savo požiūriu į grožį“, – priduria „Douglas“ įmonių grupės rinkodaros direktorius Lucasas van Eeghenas.

Pasak kompanijos atstovų, naujoji įvaizdinė „Douglas“ reklamos kampanija – žingsnis link naujos kompanijos strategijos #FORWARDBEAUTY, reiškiančios savivoką, įgyvendinimo.