Spėja, kad kalti algoritmo pokyčiai

Socialiniai tinklai „Facebook“ ir „Instagram“ savo algoritmą atnaujina nuolat – su jais dirbantys įpratę, kad, nori nenori, tenka prisitaikyti prie pokyčių, kuriuos kartais lydi ir atsirandančios klaidos. Visgi, tokie atvejai, kaip padažnėję pastaruoju metu – verslo paskyrų savininkams itin skausmingi. Specialistai tai vadina „false positive“ – „Facebook“ nusprendžia, kad paskyra neva pažeidžia socialinių tinklų taisykles ir nedetalizuodama daugiau tiesiog ją blokuoja. Kartais pavyksta „Facebook“ įtikinti, kad viskas teisinga ir atblokuoti paskyrą per dieną ar dvi, kartais – gali prireikti kelių mėnesių, o yra net atvejų, kai to padaryti apskritai nepavyko.

Darius Gerulis, mokymų projekto „Venudu“ programos ir partnerysčių vadovas atskleidė, kad jie, kaip agentūra, per netiesioginius išorinius šaltinius bandė aiškintis priežastis ir ieškoti sprendimo.

„Bandėme suprasti, kokia yra situacija ir pamatėme, kad, atrodo, nuo šių metų liepos „Meta“ galimai keičia algoritmą, tai, kaip jis tikrina reklamas. Nuo to laiko užsienyje iš karto padaugėjo tų vadinamųjų blokavimų ir jie labai greitai atėjo pas mus: pasaulis tai pradėjo jausti prieš kelis mėnesius, o mes jaučiame pastaruosius porą“, – pasakojo D. Gerulis.