Jei visi pasaulio vaikai Kalėdų seneliui po eglute palieka sausainių, nieko keisto, kad jį kankina antsvoris... Bet kaip su tokiu pilvu jis tilps pro kaminą? Tuo susirūpinęs mažasis prekybos centro „Intermarche“ Prancūzijoje lankytojas nusprendžia padėti Kalėdų seneliui laikytis dietos.

Berniukas, pasitelkęs į pagalbą vyresnę seserį, stengiasi išrinkti Kalėdų seneliui kuo sveikesnius produktus ir pats mokosi gaminti sveikus patiekalus. Ir nors juos mielai ragauja nustebęs Kalėdų senelis, labiausiai šioje istorijoje nudžiugina ne tai, kad galiausiai jam visgi pavyksta įtilpti pro kaminą, bet vaikų atrasta meilė maisto gaminimui.

Kaip rašo portalas „Adweek“, prekybos centras „Intermarche“ šia reklama siekia skatinti sveiką mitybą, o tai pateikti patrauklia forma yra nelengvas uždavinys. Tačiau šįkart jiems, regis, pavyko.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją