Pirmiausia – duomenų ir įrankių auditas

Siekiant sėkmingos šių metų šventinės strategijos, pirmasis žingsnis – dar kartą atidžiai išanalizuoti 2021-ųjų ir šių metų duomenis. Pradėti verta nuo „Google Analytics“ duomenų. „Pirmiausia žvilgsnis turi krypti į praėjusių metų pardavimų duomenis. Kokios prekių ar paslaugų kategorijos sulaukė daugiausia vartotojų dėmesio? Toliau – kokie yra šių konkrečių puslapių konversijų, atmetimo (angl. bounce rate), vidutinio puslapyje praleisto laiko (angl. average spend time) rodikliai, ir kur galimai buvo „užstrigęs“ vartotojas“ – pirmuosius veiksmus komentuoja soc. tinklų analitikė A. Jakubynė.

Ne mažiau svarbu kruopščiai įvertinti ir svetainės bei soc. tinklų būklę, jų sąsajas. „Patartina nuosekliai pasitestuoti svetainės funkcionalumą – ar patogus prekių įsidėjimas į krepšelį, ar nesudėtinga atlikti apmokėjimą. Atrodo savaime suprantami dalykai, tačiau neretai pritrūksta kritiškumo peržiūrint šias esmines vietas. Jei vartotojui kils sunkumų pildant duomenis arba atsiskaitymas bus sudėtingas, nepatogus, net ir puikus techninis pasiruošimas kampanijoms nepadės,“ – teigia mokamos reklamos ekspertė E. Židonytė.

Vertinant situaciją socialiniuose tinkluose, svarbu dėmesio skirti skirtingiems kanalams, įrankiams ir įskiepiams. A. Jakubynė pataria pirmiausia tikrinti: