Iki švenčių, galinčių užtikrinti didžiausius metų pardavimus, liko vos pora mėnesių. Tačiau ne visi verslai turi aiškų planą, kaip šias prekybos kampanijas išnaudoti maksimaliai. Skaitmeninės rinkodaros specialistai perspėja: laiku nepasiruošus, dalis skubotų veiksmų gali tiesiog nepasiteisinti, o eigoje gali kilti ir nenumatytų problemų. Tad ką būtina padaryti šiandien, kad Juodojo penktadienio, Kibernetinio pirmadienio, Kalėdų ir kitos kampanijos pasisektų? Apie svarbiausius žingsnius ruošiantis išpardavimams pasakoja skaitmeninės rinkodaros agentūros „Whatabout“ socialinių tinklų analitikė Agnė Jakubynė ir mokamos reklamos (angl. PPC) ekspertė Erika Židonytė.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360
What About