Kampanija, prasidėjusi 2019 metais, siūlė nebijoti įgyti naujų įgūdžių ir tapti kibernetikos specialistu. „Fatimos kitas darbas gali būti kibernetika. Tik ji to dar nežino“, – buvo rašoma ant reklaminio skelbimo, su balerinos nuotrauka. Kituose analogiškuose skelbimuose buvo vaizduojami kitų profesijų atstovai – baristos, pardavėjai ir kiti.

Praeitą savaitę į šią kampaniją vėl buvo atkreiptas dėmesys, kai finansų ministras Rishi Sunak interviu ITV pasidalino pastebėjimais, kad visų profesijų žmonės per pandemiją turėtų pagalvoti apie kitokios karjeros galimybes, rašo portalas campaignlive.com. Jis drąsino kūrybinius darbuotojus nebijoti dalyvauti persikvalifikavimo programose ir ragino pasidomėti, ką jiems siūlo vyriausybė.


Tačiau Britanijos visuomenė neapsidžiaugė tokiais pasiūlymais, o ypač jautriai į tai reagavo menininkų bendruomenė. Kultūros sekretorius įrašu „Twitter“ atsiribojo nuo šios kampanijos, pavadindamas ją kvaila. „Aš noriu išsaugoti darbus kultūros sektoriuje – tam mes investavome 1,57 mlrd svarų“, – rašė jis.

Didžiosios Britanijos ministro pirmininko Boriso Johnsono atstovas spaudai „The Independent“ teigė, kad ši ilgalaikė kampanija dabar yra sustabdyta, nes jai šiuo metu yra netinkamas laikas.