„Digital Matter“ dirba su visomis Baltijos šalyse veikiančiomis žiniasklaidos agentūromis bei tiesiogiai reklamą perkančiomis organizacijomis. Prie komandos prisijungusi Eglė Lapienė tikisi stiprinti įmonės prekės ženklo žinomumą – ji bus atsakinga už rinkodaros strategijos kūrimą bei įgyvendinimą, rinkodaros komandos formavimą bei veiklos organizavimą, įmonės įvaizdžio kūrimą ir palaikymą.

Prie komandos taip pat prisijungus pardavimo vadovei Monikai Adamaicienei, jos pagrindinis tikslas bus didinti įmonės pardavimus ir plėsti klientų bazę Baltijos šalyse bei išlaikyti esamų klientų pasitenkinimą.

„Sėkmingam darbui reikalinga pilnos sudėties komanda. Vieningas požiūris padės „Digital Matter“ siekti išsikeltų strateginių tikslų, gerinti pardavimo procesus, stiprinti įmonės poziciją rinkoje ir didinti bendrą įmonės pelningumą“, – teigia įmonės vadovas Donatas Grinkas.

Donatas Grinkas

„Digital Matter“ atstovauja lankomiausiems Baltijos šalių portalams, per 150 tinklalapių visose Baltijos šalyse, kasdien pasiekia daugiau kaip 85 proc. vartotojų, naršančių kompiuteriuose ir mobiliuosiuose įrenginiuose. „Digital Matter“ bendradarbiauja su tokiais portalais kaip Delfi, Autogidas.lt, Vinted.lt, Ohtuleht.ee, Basketnews.lt, Andelemandele.lv, Liepajniekiem.lv, Jauns.lv, Manodienynas.lt, ve.lt ir daugeliu kitų.