Didžiausiame tarptautiniame dizaino apdovanojimų konkurse „A'Design Award & Competition“ šiais metais 99 skirtingose kategorijose varžėsi atstovai iš 100 šalių. Tarp laimėtojų šįkart skambėjo ir lietuviška pavardė. Nurungusi daugybę konkurentų, pakuotės dizaino srityje, auksą iškovojo dizainerė Salvita Bingelytė, sukūrusi išskirtinį įvaizdį aukštos kokybės kavai „The Mood“.

Daugiau nei 200 narių turinti kompetentinga komisija, kurią sudarė didelę patirtį turintys mokslininkai, spaudos atstovai, dizaino sričių profesionalai bei verslininkai iš viso pasaulio, atsakingai ir kruopščiai vertino kiekvieno dalyvio darbą. Nemaža dalis dalyvių paraiškų yra atmetama dar pirminiame konkurso etape. Tad iškovotas auksas pažymi išskirtinį kūrėjo talentą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Užduotis buvo sukurti prekės ženklą ir penkias pakuotes arabikos pupelėms iš penkių regionų: Etiopijos, Tanzanijos, Indonezijos, Zimbabvės ir Kolumbijos. Tikslas – pasiekti naują kavos mėgėjų kartą: oldschoolinį stilių mėgstančius hipsterius, kurie domisi įvairiais kavos skoniais. Gimė mintis susieti nuotaikas ir beždžiones. Kodėl? Beždžionių išraiškos ir elgesys, atrodo, labai atspindi jų nuotaikas – visai kaip žmonių. Be to, beždžionės sieja visus minėtus kavos regionus. Taigi nuotaikų ir beždžionių apjungimas pasirodė esanti puiki galimybė įsimintinai perteikti pakuočių žinutę vartotojams. Taip gimė kavos prekės ženklas „The Mood“ su savo talismanu beždžione. Be to, beždžionė simbolizuoja diplomatiškumą, intelektą ir laisvę. Nupiešta skrybėlė ant jos galvos sustiprina sofistiškumo įspūdį – ne tik to, kas ant pakuotės, bet ir to, kas viduje. Dizainas paprastas, tačiau kruopštus ir detalus, iliustracijos pieštos ranka ant kraftinio popieriaus, sukuriamas senovinio stiliaus įspūdis. Juodas rašalas atspindi tikros grynos kavos spalvą, kaip kava be priemaišų. Tuo pačiu beždžionių iliustracijos yra žaismingos, jų išraiškos tarsi užuominos apie skirtingus kavų poskonius – rūgštumą ar salsvumą. Taigi vartotojas kavą gali rinktis pagal nuotaiką, pagal skonį ar pagal jam labiausiai patinkančią beždžionę,“ – paklausta dėl netradicinio dizaino sprendimo, pasakojo S.Bingelytė.

Kaip teigia „A' Design Award & Competition“ konkurso rengėjai, šių apdovanojimų siekis yra paskatinti viso pasaulio dizaino specialistus, įmones ir ženklus kurti aukštos kokybės produktus, paslaugas ir sistemas, galinčias atnešti naudą visuomenei, todėl „A' Design Award & Competition“ konkursas skatina pasaulio dizaino specialistus ir ženklus daryti produktus ir projektus, kuriančius visuomenei pridėtinę vertę, naudą, naują funkcionalumą, estetiką, išskirtinį produktyvumą, tvarumą ir nepaprastą reginį.

Nugalėtojai gauna galimybę dalyvauti Gala-night, apdovanojimų ceremonijoje ir eksponuoti savo darbus muziejuje Kome, Italijoje. O apdovanojimą gavęs kūrėjas įgauna licenciją visą gyvenimą naudoti „laimėtojo“ vardą.

Daugiau apie gautą apdovanojimą čia.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją