Šiemet verslai turėjo iš naujo pagalvoti, kaip susikurti šventinę nuotaiką bei kaip pasveikinti savo partnerius ir klientus. Lauko reklamos kompanija „JCDecaux Lietuva“ nusprendė pasinaudoti savo medijos privalumu.

„Kadangi dovanų negalėsime perduoti tiesiogiai, nusprendėme linkėjimus nusiųsti saugiausiu būdu – paskleidžiant juos gatvėse. Sveikinimai klientams ir partneriams netikėtai pasitiks mieste, juos bus galima sutikti važiuojant į parduotuvę ar išėjus prasivaikščioti. Lauko reklama yra pozityvi medija, o žmonės šiuo metu ypatingai pasiilgę teigiamo turinio. Tikiuosi, kad mūsų linkėjimai įkvėps žiūrėti pozityviai ir ruoštis su nauja jėga grįžti į įprastą ritmą“, – sako „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

Sveikinimų kampanija buvo planuojama atsižvelgiant į šiuo metu kintančius žmonių mobilumo įpročius. Tai viena didžiausių tokių kontekstinių lauko reklamos kampanijų, kurią teko įgyvendinti kompanijai, nes kiekvienas atvirukas buvo skirtingas. Iš viso, penkiuose Lietuvos miestuose, pasveikinta daugiau nei 200 klientų ir partnerių, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Tam tikra prasme visa mūsų komanda tapo kalėdinio pašto darbuotojais, kuri galvojo, kokį linkėjimą parašyti ar kurį atviruką priskirti savo klientui. Norėjome, kad šie sveikinimai būtų dedikuoti ne tik prekės ženklui, bet visai komandai, nuo savininko iki salės darbuotojo“, – sako Ž.Fomova.

Nors karantinas keičia žmonių gyvenimo būdą, tačiau jų vartojimo įpročiai ar dėmesys prekės ženklams drastiškai nekinta. Kalėdiniuose atvirukuose linkėjimai siunčiami žmonėms, kurie kuria tuos prekės ženklus: nuo prekybos centrų darbuotojų, telekomunikacijų kompanijų, bankų ar kurjerių. Vis dėlto net ir įsigaliojus karantinui dalis keliauja į darbą, kad galėtų užtikrinti šiuo metu būtiniausius poreikius ar procesus.

M360