2021 m. vasarį naujienų portalas Delfi ryškiai pirmavo tarp konkurentų pagal vidutinę dienos auditoriją, praleidžiamą laiką ir apsilankymų skaičių.

Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2021 m. vasarį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 703 tūkst., „15min.lt“ – 511 tūkst., „tv3.lt“ – 369 tūkst., „lrytas.lt“ – 350 tūkst., „lrt.lt“ – 325 tūkst. realių vartotojų.

2021 m. vasarį Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 26 proc., „15min.lt“ – 12 proc., „lrytas.lt“ – 12 proc., „lrt.lt“ – 8 proc., „tv3.lt“ – 5 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.

Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2021 m. vasarį surinko 45,6 mln., „15min.lt“ – 26,9 mln.,„lrytas.lt“ – 22,4 mln., „tv3.lt“ – 16,2 mln. apsilankymų.


Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.

M360