Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vidutinė dienos auditorija 2025 m. vasarį „Delfi“ siekė 513 tūkst., „15min.lt“ – 466 tūkst., „tv3.lt“ – 427 tūkst., „lrytas.lt“ – 305 tūkst., „lrt.lt“ – 279 tūkst. realių vartotojų.

Vertinant kokybinius rodiklius, „Delfi“ taip pat buvo ryškus lyderis. „Delfi“ vasarį vartotojai vidutiniškai praleido 1 val. 43 min., „15min.lt“ – 1 val. 10 min., „lrt.lt“ – 1 val. 8 min, „lrytas.lt“ ir tv3.lt“ – po 51 min.

„Delfi“ taip pat pirmavo pagal tai, kiek kartų per mėnesį portale vidutiniškai lankėsi vienas vartotojas: „Delfi“ žmonės vasarį vidutiniškai lankėsi 22, „15min.lt“ – 19, „tv3.lt“ – 14, „lrytas.lt“ – 13, „lrt.lt“ – 9 kartus.

Skaičiuojant, kiek auditorijos atėjo tiesiai į naujienų portalo titulinį puslapį, o ne per socialinius tinklus ar kitus išorės šaltinius, „Delfi“ išsiskiria vartotojų lojalumu. „Delfi“ naujienų portale vasarį 35 proc. bendros auditorijos sudarė titulinio naujienų portalo puslapio lankytojai, „lrytas.lt“ – 27 proc., „15min.lt“ – 18 proc., „tv3.lt“ – 6 proc.

Vasarį toliau tęsėsi itin didelis susidomėjimas užsienio naujienomis. „Delfi“ šios rubrikos vidutinė dienos auditorija siekė 133 tūkst., „15min.lt“ – 114 tūkst., „tv3.lt“ – 96 tūkst., „lrytas.lt“ – 69 tūkst. realių vartotojų.

Pirmoje vietoje buvo ir „Delfi“ verslo rubrika, kurioje vasarį vidutinė dienos auditorija siekė 138 tūkst., „tv3.lt“ – 121 tūkst., „15min.lt“ – 115 tūkst., „lrytas.lt“ – 92 tūkst. realių vartotojų.

„Esu labai dėkinga ir mūsų lojaliems skaitytojams, ir visai „Delfi“ komandai, kuri gyvenant šiais neramiais laikais daro viską, kad žmonės kuo greičiau gautų patikimą, patikrintą, išsamią informaciją. Ir toliau darysime viską, kad tiek nušviestume pasaulinius įvykius, tiek nepamirštume Lietuvos aktualijų“, – sako Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, „Delfi“ vyr. redaktorė.

„Delfi“ – žiniasklaidos bendrovė, kurios veikla apima skaitomiausią kiekvieną dieną naujienų portalą „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, televiziją „Delfi TV“, konferencijų LOGIN, „EBIT“, „HR savaitė“ ir kitų organizavimą. „Delfi“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“, naujienų agentūra ELTA.