„Nuo pat veiklos pradžios ieškojome savo veido, gilinomės, kas įdomiausia žiūrovams, ką jiems galime pasiūlyti tokio, ko nėra kitose televizijose. Supratome, kad tai yra tikras, nesuvaidintas turinys, nesurepetuoti pokalbiai, autentiškas gyvenimas ir žmonės kaip jie, be filtrų ir kaukių“, – sako Arturas Paknys, „Delfi TV“ vadovas.
Tarp „Delfi TV“ žiūrovų jau pamėgtų laidų yra žinomų keliautojų kaip Orijaus Gasanovo, Pauliaus Samoškos, Algirdo Morkūno, Aurimo Valujavičiaus ir kitų nuotykiai, Rolandas Mackevičius drąsiai provokuoja pašnekovus „Nepatogiuose klausimuose“, kur nėra jokių surepetuotų atsakymų, Edita Mildažytė svečius, o kartu ir žiūrovus, įsileidžia į savo namus, Rūta Lapė savo laidose žinomus žmones atskleidžia kaip tikrus „Kasdienybės herojus“, kiti laidų kūrėjai ir vedėjai taip pat stengiasi rodyti gyvenimą tokį, koks jis yra.
„Šiais laikais bet kuris išmanusis telefonas jums leis užsidėti filtrą, rodyti savo ar kitų žmonių patobulintas versijas, dirbtinis intelektas akimirksniu sudėlios galimus interviu klausimus ir atsakymus. Bet tame dirbtinio tobulumo pasaulyje, labai pasiilgstame to, kas tiesiog yra žmogiška ir tikra – apie tai ir yra „Delfi TV“, – sako A. Paknys.

Naujoji „Delfi TV“ reklaminė kampanija, kurios šūkis „Patirk tikrą pasaulį su „Delfi TV“, bus rodome „Delfi“ kanaluose, lauko ekranuose, taip pat transliuojamas radijo klipas.