„Pastaraisiais metais daug investavome tiek į „Delfi TV“ kokybę, tiek į tai, kad jis būtų pasiekiamas per kuo daugiau platformų. „Delfi TV“ yra žiūrima ne tik portale, bet ir per socialinius tinklus „Facebook“, „Youtube“, o nuo vasario pradžios – ir atskiru kanalu televizijoje. Deja, „Gemius Baltic“ neturi Lietuvos rinkai prieinamų įrankių, leidžiančių apjungti visus šiuos duomenis ir išmatuoja tik maždaug trečdalį mūsų internete rodomo turinio, tad priėmėme sprendimą pasitraukti iš šio tyrimo“, – sako „Delfi“ direktorius Vytautas Benokraitis.

Šiuo metu „Delfi“ kuria įrankį, kuris apjungtų visas platformas. Jau yra sukurta bandomoji tokio įrankio versija, kurią netrukus planuojama pristatyti rinkai.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.