DELFI Lietuva pajamos iš interneto 2017 m. augo 19 proc. lyginant su 2016 m. ir siekė 7831 tūkst. eurų. Palyginimui, bendrai Lietuvoje interneto reklamos rinka augo 12,2 proc.

DELFI Lietuva 2017 m. EBITDA augo 3 proc. nuo 1741 iki 1799 tūkst. eurų. DELFI savininkės „Ekspress Group“ su interneto veiklomis susijusios pajamos, vertinant bendrai visas šalis, augo 16 proc. Pajamos, gautos iš veiklos internete, sudaro beveik 33 proc. bendrų grupės pajamų.

2017 m. „Ekspress Group“ konsoliduotos pajamos išaugo 1 proc. lyginant su praėjusiais metais ir siekė 63,7 mln. eurų. EBITDA buvo 6,7 mln. Eurų, tai yra, 21 proc. mažesnė nei pernai, o grynasis pelnas 3,1 mln. Eurų.

Kaip parodė tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ atliktas žiniasklaidos tyrimas, 2017 m. Lietuvos reklamos rinka augo 3,8 proc. ir siekė 111,2 mln. eurų. Vienam Lietuvos gyventojui teko 39 eurai reklamos žiniasklaidoje išlaidų. 2018 m. reklamos rinkai prognozuojamas 2,4 proc. augimas.

Kaip rašė M360, sparčiausiai (16 proc.) pernai augo lauko reklama, antroje vietoje pagal augimo tempą (12 proc.) buvo banerinė reklama internete, kuriai atiteko netoli penktadalio (18,2 proc.) viso rinkos pyrago.

„Kantar TNS“ atliktos didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų, reklamos davėjų, žiniasklaidos priemonių savininkų ir vadovų apklausos duomenimis, šiemet Lietuvos reklamos rinka turėtų augti 2,4 proc. Didžiausią augimą ekspertai numatė interneto reklamai – 9,5 proc., tačiau kalbant apie atskirus interneto reklamos kanalus, prognozuojama, kad banerinės interneto reklamos lietuviškuose portaluose šiek tiek mažės – 0,4 proc. Kino reklama numatoma augs 7,5 proc., radijo reklama 3 proc., televizijos reklama 1,5 proc., o vidaus reklama 0,5 proc. Pasak reklamos ekspertų, išlaidos šiais metais mažės laikraščių reklamai (6,8 proc.), žurnalų (2,7 proc.) ir lauko reklamai (1 proc.).

Remiantis žiniasklaidos planavimo agentūrų pateiktais skaičiais ir banerinės interneto rinkos dydžiu, „Kantar TNS“ skaičiuoja, kad 2017 metais bendras įvairių interneto kanalų reklamos biudžetas Lietuvoje galėjo būti apie 56,4 milijonų eurų. Atkreiptinas dėmesys, kad šis skaičius neįtraukia tiesiogiai reklamą interneto kanaluose perkančių reklamdavių išlaidų.

„Apibendrinę praėjusių metų rezultatus matome, kad augome net sparčiau nei visa rinka, tad galime džiaugtis laiku priėmę tinkamus sprendimus. Manau, kad labiausiai augimą lėmė trys esminės priežastys. Pirmoji – programatiniai reklamos pardavimai, kuriuos padeda auginti didžiausias reklamos tinklas „Adnet media“. Antra – skaitytojams pristatyti nauji kanalai „Moterys“, „Vaikai“, „Agro“, „Būstas“. Trečia – augti padeda ir plačių atgarsių sulaukiantys unikalūs projektai kaip „Misija Laplandija“ ar didžiąją dalį žiniasklaidos priemonių suvienijusi iniciatyva „Idėja Lietuvai“. O šiais metais toliau stipriname savo pozicijas kaip interneto žiniasklaidos lyderiai ir jau galvojame, kokias dar naujienas galėsime pristatyti savo partneriams ir skaitytojams“, – sakė DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją