Naujienų portalas DELFI – lyderis tiek pagal vidutinę dienos auditoriją, tiek pagal kitus rodiklius, rodo paskelbti naujausi portalų lankomumo duomenys.

Nuo šios gegužės naujienų portalų lankomumas matuojamas kitaip. Kaip anksčiau rašė M360, „gemiusAudience“ interneto auditorijos tyrimo Lietuvoje teikimo dažnis bei metodologija buvo pakeisti siekiant skaidrinti ir dar tiksliau išmatuoti Lietuvos interneto rinką.

Pirmieji pagal šią atnaujintą metodologiją surinkti duomenys rodo, kad balandį pagrindinis naujienų portalas DELFI turėjo vidutinę 593 tūkst. skaitytojų dienos auditoriją ir pagal šį rodiklį lenkė artimiausią konkurentą 25,82 proc. Antroje vietoje likęs portalas 15min.lt balandį turėjo 471 tūkst. vidutinę dienos auditoriją, trečioje vietoje esantis lrytas.lt – 369 tūkst.

Naujausi „Gemius“ duomenys rodo, kad portalų skaitomumas mobiliuosiuose įrenginiuose lenkia skaitomumą kompiuteriuose.

Mobiliuosiuose įrenginiuose naujienų portalą DELFI balandį kasdien skaitė vidutiniškai 451 tūkst. skaitytojų, 15min.lt – 373 tūkst., lrytas.lt – 289 tūkst.

Palyginimui, kompiuteriuose naujienų portalą DELFI balandį kasdien skaitė 250 tūkst., 15min.lt – 163 tūkst., lrytas.lt – 133 tūkst. skaitytojų.

Vertinant mėnesio pasiekiamumą, lyderių trejetukas rikiavosi taip pat: portalas DELFI buvo pirmoje vietoje, surinkęs 1 328 369 realių vartotojų, 15min.lt – antroje vietoje (1 228 979 realūs vartotojai), lrytas.lt – trečioje vietoje (1 067 896 realūs vartotojai).

„Jau seniai rinka laukė tikslesnių ir greitesnių interneto duomenų. Anksčiau mes matavome portalų auditorijos pasiekiamumą pagal mėnesio duomenis, kas interneto eroje yra juokinga. Šiais laikais dėl skaitytojų ir žiūrovų dėmesio kovojame kiekvieną valandą, minutę, netgi sekundę“, – kalbėjo DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

Vytautas Benokraitis
Vytautas Benokraitis
© DELFI / Andrius Ufartas

„Nauja tyrimo metodologija, vadinama „overnightu“, leis vertinti išsamius skaitomumo duomenis už vakar dieną beveik einamuoju momentu – labai tuo džiaugiamės. Dar maloniau matyti, kad būtent pagal šį rodiklį DELFI atotrūkis nuo konkurentų yra didžiausias: tai reiškia, kad turime daugiausiai skaitytojų, kurie įpratę mūsų portale lankytis kasdien, o tai yra geriausias mūsų darbo įvertinimas. Kitas rimtas žingsnis, manau, turėtų būti tokių žaidėjų kaip „Google“, „Facebook“ įtraukimas. Mano žiniomis, ties šiuo projektu irgi dirbama“, – sakė V. Benokraitis.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją