Interneto rinkos tyrimų bendrovė „Gemius“ praeitą savaitę pristatė balandžio mėnesio portalų duomenis, surinktus pagal atnaujintą metodologiją, leidžiančią matyti tikslesnį vaizdą. Jie parodė, kad portalų skaitomumas mobiliuosiuose įrenginiuose lenkia skaitomumą kompiuteriuose.

Balandį kiekvieną dieną naujienų portalą DELFI per mobiliuosius įrenginius vidutiniškai skaitė 450 604, „15min.lt“ – 372 612, „lrytas.lt“ – 288 945, „tv3.lt“ – 194 222 realių vartotojų.

Portale DELFI balandį per mobiliuosius įrenginius naršė 1 165 320, „15min.lt“ – 1 127 854, „lrytas.lt“ – 982 450, „tv3.lt“ – 777 926 realių vartotojų.

Portale DELFI interneto vartotojai, naršantys per mobiliuosius įrenginius, praleidžia daugiausiai laiko lyginant su kitais naujienų portalais. Balandį vienas vartotojas, naudodamasis mobiliaisiais įrenginiais, portale DELFI vidutiniškai praleido 1 val. 57 min., „15min.lt“ – 1 val. 38 min., „lrytas.lt“ – 1 val. 15 min., „tv3.lt“ – 42 min.

Portalas DELFI balandį turėjo daugiausiai – 207 948 mobiliųjų programėlių realius vartotojus. „15min.lt“ programėle naudojasi 157 383, „tv3.lt“ – 47 933, „lrytas.lt“ – 36 172 vartotojai.

Kasdien DELFI mobiliąja programėle vidutiniškai naudojosi 58 163, „15min.lt“ – 38 320, „lrytas.lt“ – 10 542, „tv3.lt“ – 8 086 realūs vartotojai.

„Tendencija, kad vis daugiau interneto vartotojų naršymą kompiuteriuose keičia į mobiliuosius įrenginius, tik stiprėja. Nepriklausomai nuo to, kur ir kaip jie naršo, mūsų skaitytojai lieka lojalūs DELFI. Savo ruožtu stengiamės, kad jų patirtis būtų kuo geresnė ir jie ne tik rastų naujausią, aktualiausią, įdomiausią turinį, bet ir galėtų jį vartoti jiems patogiausiu būdu. Artėjant vasarai, kai vis daugiau laiko leisime ne prie kompiuterių, o prie mobiliųjų įrenginių ekranų, tai suprasdami savo skaitytojams žadame pateikti dar daugiau naujovių“, – sakė DELFI vyr. redaktorė Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė.

Naujienų portalas DELFI yra rinkos lyderis vertinant portalų skaitomumą visose platformose. Kaip buvo skelbta praeitą savaitę, balandį DELFI visose platformose turėjo vidutinę 593 tūkst. skaitytojų dienos auditoriją ir pagal šį rodiklį lenkė artimiausią konkurentą 25,82 proc. Antroje vietoje likęs portalas 15min.lt balandį turėjo 471 tūkst. vidutinę dienos auditoriją, trečioje vietoje esantis lrytas.lt – 369 tūkst.

Mobiliają DELFI programėlę galima nemokamai atsisiųsti „AppStore“ ir „Google Play Store“.