Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vidutinė dienos auditorija 2025 m. sausį „Delfi“ siekė 524 tūkst., „15min.lt“ – 460 tūkst., „tv3.lt“ – 412 tūkst., „lrytas.lt“ – 333 tūkst., „lrt.lt“ – 270 tūkst. realių vartotojų.

Vertinant kokybinius rodiklius, „Delfi“ taip pat buvo ryškus lyderis. „Delfi“ sausį vartotojai vidutiniškai praleido 1 val. 53 min., „15min.lt“ – 1 val. 18 min., „lrt.lt“ – 1 val. 11 min, „tv3.lt“ – 59 min., „lrytas.lt“ – 56 min.

„Delfi“ taip pat pirmavo pagal tai, kiek kartų per mėnesį portale vidutiniškai lankėsi vienas vartotojas: „Delfi“ žmonės sausį vidutiniškai lankėsi 24,8 kartus, „15min.lt“ – 19,9, „lrytas.lt“ – 15,3, „tv3.lt“ – 14,6, „lrt.lt“ – 9,5 karto.

Skaičiuojant, kiek auditorijos atėjo tiesiai į naujienų portalo titulinį puslapį, o ne per socialinius tinklus ar kitus išorės šaltinius, „Delfi“ išsiskiria vartotojų lojalumu. „Delfi“ naujienų portale sausį 35 proc. bendros auditorijos sudarė titulinio naujienų portalo puslapio lankytojai, „lrytas.lt“ – 25 proc., „15min.lt“ – 19 proc., „tv3.lt“ – 6 proc.

Itin daug dėmesio sausį sulaukė užsienio naujienos. „Delfi“ jų vidutinė dienos auditorija siekė 267, „15min.lt“ – 200, „lrytas.lt“ – 161, „tv3.lt“ – 126 tūkstančių realių vartotojų. Šios rubrikos augimą didele dalimi lėmė JAV prezidento Donaldo Trumpo inauguracijos ceremonija, kurią „Delfi“ ne tik aprašė, bet ir transliavo tiesiogiai, taip pat surengė specialiai jai skirtą tiesioginę laidą.

Sausio 24 d., kai buvo transliuojami itin daug visuomenės dėmesio sulaukę muzikos apdovanojimai M.A.M.A., „Delfi“ apsilankė 543, „15min.lt“ – 518, „tv3.lt“ – 486“lrytas.lt“ – 360, „lrt.lt“ – 288 tūkstančiai realių vartotojų.

„Vakar minėjome 25-ąjį „Delfi“ gimtadienį ir tai buvo proga prisiminti visą nueitą kelią. Nuo pat savo veiklos pradžios „Delfi“ buvo lyderis tarp naujienų portalų, užsiauginęs savo auditoriją ir augęs kartu su ja. Ir nors per visą šį laiką „Delfi“ niekada neužleido savo lyderio pozicijų, puikiai suprantame, kad lyderystė nėra savaime suprantama ir dėl jos reikia nuoširdžiai dirbti, ką kiekvienas „Delfi“ komandos narys ir daro kiekvieną dieną“, – sako Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, „Delfi“ vyr. redaktorė.

„Delfi“ – žiniasklaidos bendrovė, kurios veikla apima skaitomiausią kiekvieną dieną naujienų portalą „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, televiziją „Delfi TV“, konferencijų LOGIN, „EBIT“, „HR savaitė“ ir kitų organizavimą. „Delfi“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“, naujienų agentūra ELTA.