Bendrovės DELFI komercijos vadovu tapo Jonas Gilys, iki šiol ėjęs pardavimų vadovo pareigas. Ši pozicija – nauja įmonėje: komercijos vadovo poreikis atsirado dėl įmonės veiklos plėtros ir augančių komercinių projektų.

„Pastaruosius ketverius metus daug dėmesio skyrėme naujų produktų bei paslaugų vystymui ir pristatymui rinkai. Šiandien DELFI nėra vien tik reklaminiai skydeliai: esame įsitvirtinę rinkoje kaip kokybiškų kūrybinių paslaugų teikėjai, multimedijų projektų kūrėjai, didžiųjų renginių bei konferencijų organizatoriai, integruotos komunikacijos profesionalai. Neketiname sustoti ieškodami naujų komercijos formų bei skaitytojui patrauklaus ir įdomaus turinio kūrimo, tad šie pasikeitimai yra logiškas žingsnis tolimesnei sėkmingai įmonės plėtrai bei tobulėjimui. Aš pats asmeniškai džiaugiuosi galėdamas pratęsti jau pradėtus projektus ir iniciatyvas bei nekantriai laukiu naujų, kurių tikrai bus“, – sako J. Gilys.

Pasak DELFI direktoriaus Vytauto Benokraičio, komercijos vadovu tapęs J. Gilys turės dar daugiau galimybių įgyvendinti naujus ambicingus projektus: „DELFI visuomenė žino ne tik kaip patikimiausią ir objektyviausią naujienų portalą, bet ir kaip įmonę, nuolat kuriančią įspūdingus visuomeninius ir komercinius projektus. Vien per pastaruosius porą metų įgyvendinome tokius projektus kaip „Geriausia ever pamokų diena“, Lietuvos giminių festivalis, žiemos festivalis „Pūga“, „Misija Laplandija“ ir daugelį kitų. Sustiprinta vadovų komanda galės įgyvendinti dar daugiau savo idėjų, kurių, žinau, tikrai turi“.

DELFI pardavimų vadove tapo Viktorija Forosenko, iki šiol daugiau nei šešerius metus dirbusi DELFI pardavimų komandoje. „Džiaugiuosi galėdami imtis šio naujo iššūkio. Man teks vadovauti patikimai profesionalų komandai, kuria labai tikiu ir kurie yra įpratę dirbti kartu siekdami bendrų tikslų, tad, neabejoju, ir toliau žengsime tik į priekį“, – sako ji.

Viktorija Forosenko
Viktorija Forosenko
© DELFI / Andrius Ufartas

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt”. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.

M360