Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, naujienų portalą DELFI 2018 m. rugsėjį kasdien vidutiniškai skaitė apie 532 tūkst. vartotojų, o tai yra 30 proc. daugiau nei antroje vietoje pagal šį rodiklį esančiame portale „15min.lt“, kuris turėjo apie 408 tūkst. kasdienių vartotojų. Trečioje vietoje esantis portalas „lrytas.lt“ rugsėjį kasdien vidutiniškai pritraukė 306 tūkst. vartotojų, „tv3.lt“ – 184 tūkst. vartotojų.

Portalas DELFI išlieka lyderiu tiek vertinant bendrą lankomumą, tiek atskiras platformas: kompiuterius ir mobiliuosius su planšetėmis.

DELFI portalo skaitytojai išsiskiria ypatingu lojalumu: portale DELFI jie praleidžia daugiausia laiko skaitydami naujienas.

„Džiaugiamės, kad portalas DELFI išlieka užtikrintu lyderiu vertinant, kiek žmonių kiekvieną dieną lankosi naujienų portaluose. Matome, kad šis skaičius toliau auga, ir jaučiame atsakomybę už tai, kad kiekvienas atėjęs rastų sau aktualaus turinio. Dėl šios priežasties nuolat plečiame savo siūlomo turinio spektrą: vienas iš tokių pavyzdžių yra neseniai prasidėjęs bendradarbiavimas su vienu iš solidžiausių verslo naujienų portalu „Bloomberg“, o ateityje, neabejoju, gerų naujienų DELFI skaitytojams turėsime ir daugiau“, – sako DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

DELFI grupei šiuo metu priklauso skaitomiausias kiekvieną dieną naujienu portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.