2021 m. gegužę naujienų portalas Delfi pirmavo tarp Lietuvos naujienų portalų pagal visus rinkos parametrus: vidutinę dienos auditoriją, praleidžiamą laiką ir apsilankymų skaičių. Portalas „lrytas.lt“, balandį išsikovojęs antrąją poziciją, joje išliko ir gegužę.

Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2021 m. gegužę Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 659 tūkst., „lrytas.lt“ – 487 tūkst., „15min.lt“ – 425 tūkst., , „tv3.lt“ – 350 tūkst., „lrt.lt“ – 291 tūkst. realių vartotojų.

2021 m. gegužę Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 26 proc., „lrytas.lt“ – 13 proc., „15min.lt“ – 10 proc., „lrt.lt“ – 9 proc., „tv3.lt“ – 5 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.

Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2021 m. gegužę surinko 46,8 mln., „lrytas.lt“ – 30,4 mln., „15min.lt“ – 24 mln., „tv3.lt“ – 16 mln. apsilankymų.


Delfi video turinį gegužės mėnesį portale žiūrėjo beveik 2,4 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), per „Youtube“ – 471 tūkst. vartotojų, per „Facebook“ – 617 tūkst. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 828 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.

M360