Rugpjūčio 27 d. pradėta rodyti laida „DELFI dėmesio centre“, kurią veda žurnalistas Edmundas Jakilaitis, jau pirmą savaitę pasiekė įspūdingų rezultatų: vieną šios laidos interviu kasdien vidutiniškai peržiūri arba perskaito apie 400 tūkst. žmonių.

Per pirmąją savaitę „DELFI dėmesio centre“ viena laida sulaukdavo vidutiniškai 50 tūkst. peržiūrų. Laidų pagrindu parengtus straipsnius vidutiniškai per dieną perskaitė apie 55 tūkst. DELFI unikalių vartotojų. Iš pirmosios savaitės temų daugiausiai dėmesio sulaukė pokalbis su Austėja Landsbergiene: šią laidą peržiūrėjo daugiau nei 70 tūkst., o straipsnį perskaitė beveik 90 tūkst. unikalių vartotojų.

„DELFI dėmesio centre“ taip pat rodoma LNK grupės televizijos kanaluose. „Kantar TNS“ duomenimis, kiekvieną dieną vidutiniškai pažiūrėjo 139 tūkstančių „Info TV“ ir BTV žiūrovų. O svarbiausius trijų keturių minučių trukmės politinio interviu momentus rodė ir LNK žinios, kurios praėjusią savaitę kasdien vidutiniškai pasiekdavo įspūdingą 288,4 tūkstančių žiūrovų auditoriją.

„Edmundo Jakilaičio interviu stebi net trijų LNK grupės kanalų – Info, BTV ir LNK žiūrovai. BTV ją transliuoja tiesiogiai, „Info TV“ – kartoja, o vėlyvųjų LNK žinių žiūrovai išvysta pačius svarbiausius interviu momentus. Ši trijų kanalų sinergija leidžia pasiekti pačią įvairiausią auditoriją, kurios galėtų pavydėti bet kuri politinio interviu laida“, – sako LNK žinias rengiančios „Žinių studijos“ direktorius Rolandas Agintas.

„Laida „DELFI dėmesio centre“ yra unikalus projektas, pirmą kartą apjungęs didžiausią televizijos grupę Lietuvoje su didžiausiu interneto portalu. Stebėdami, kaip vartojamas turinys, matome, kad transliuodami turinį ne tik savo turimame kanale, bet ir kituose, ne tik nemažiname savo auditorijos, bet pritraukiame naujas vartotojus. Jei aritmetiškai sudėtume visus skaičius, gautume, kad „DELFI dėmesio centre“ turi 520 tūkst. unikalių vartotojų. Deja, kol kas nėra metodologijos, kuri leistų tiksliai paskaičiuoti vartotojų dubliavimąsi, bet, mūsų ekspertų nuomone, maksimalus dubliavimas gali būti apie 30 proc., todėl net tai įvertinus galime drąsiai sakyti, kad vidutiniškai „DELFI dėmesio centre“ kasdien pasiekia apie 400 tūkst. Lietuvos gyventojų“, – sako DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

„Aš, tiesą sakant, negalvojau, kad taip smarkiai išaugs „Dėmesio centre“ auditorija perėjus į DELFI, bet tikrai įspūdinga. Man dar įspūdingiau, kokio didelio pasiekiamumo kanalas yra interneto televizija: vien internete įrašą pažiūri tarp 40-70 tūkst. žmonių, tai tikrai labai daug, o viską sudėjus, 400 tūkst. auditorija, yra milžiniškas pasiekiamumas, kurį net sunku su kažkuo palyginti“, – komentuoja E. Jakilaitis.

„Man tai įrodo, kad naujoviškų, kūrybingų sprendimų paieška vis dėlto duoda savo rezultatus. Aš esu tikras, kad auditorija tiktai augs, nes turėkime omenyje, kad šiuo metu dar nėra susiformavę visuomenės įpročiai ieškoti šio turinio šiuose kanaluose ar platformose. Ateityje, manau, ir pusė milijono yra ne riba. O dabar, kaip ir buvo galima numanyti, „DELFI dėmesio centre“ tapo pagrindine politine tribūna Lietuvoje“, – džiaugiasi E. Jakilaitis.

„DELFI dėmesio centre“ transliuojama nuo pirmadienio iki ketvirtadienio 20 val per DELFI TV ir BTV, o 20.30 val retransliuojama per „Info TV“ ilgiausioje Lietuvoje žinių laidoje „Info diena“.

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt”. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją