„Darbuotojų ambasadorystę galime vadinti 2022 metų pagrindine komunikacijos tendencija. Tačiau į šią ganėtinai jauną strategiją vis dar žvelgiame per siaurai, dažniausiai – pro darbdavio įvaizdžio ar įmonės reputacijos valdymo spektrą. Dirbdamas su šios srities projektais nuo 2018 metų, įsitikinau, kad tai – tik ledkalnio viršūnė. Teisingai parengta darbuotojų nuomonės lyderystės ir ambasadorystės programa gali ne tik gerinti įmonės įvaizdį, bet ir pritraukti naujų klientų, didinti pardavimus bei gerinti rinkodarai skiriamų investicijų atsiperkamumą (ROI)“, – teigia Deividas Budginas.

Pasak įmonės įkūrėjo, būtent tai ir padiktavo pavadinimą – „employee2consumer“. Tyrimai rodo, kad informacija, kuria pasidalina įmonės darbuotojai, pasitikima net 3 kartus labiau nei įmonės vadovų ir net 6 kartus labiau nei pačios įmonės pasidalinta informacija. Negana to, darbuotojų ambasadorystės metu gautos potencialių klientų užklausos konvertuojasi 7 kartus dažniau nei tradiciniais būdais surinkti kontaktai.

„Ši strategija apima tiek b2b (business to business), tiek b2c (business to consumer) rinkodaros atributus ir kartu suteikia visiškai naują požiūrį į komunikaciją ir rinkodaros kanalus, kurį supaprastinus galime pavadinti e2c, arba employee 2 consumer“, – pavadinimo istorija dalinasi D. Budginas.

Deividas Budginas komunikacijos srityje dirba daugiau nei 10 metų, 6 metus vadovavo skaitmeninės komunikacijos agentūrai „Relevant“, konsultavo tokius prekės ženklus kaip „ebay“, „DPD“, „EY“, „General Financing“, „Lietuvos draudimas“, „Pigu.lt“, „Kardiolitos klinikos“, „Cobalt“, „Newsec“, „Spa Vilnius“, „Maximos grupė“, „Penosil“.