„Susitiko Jonas pupą ir žemyn sijoną lupą. Jonai Jonai, ką darai? Nesijaudink, bus gerai. Kol žemyn sijoną lupo, į EMSI visi užsuko“, – toks rimuotas „šmaikštus“ eilėraštis ir sveikinimas su Joninėmis buvo atsiųstas degalinės reklaminėje žinutėje.

Su M360 žinutės nuotrauka pasidalinęs skaitytojas sakė, kad, jo požiūriu, tokia reklama yra vulgari ir nepriimtina.

Lietuvos žmogaus teisų centras savo feisbuko paskyroje taip pat stebėjosi tokiu komunikacijos žingsniu. „EMSI degalinių tinklas bando būti šmaikštus? Artėjančių Jonių proga ši įmonė savo klientams siuntinėja žinutes apie tai, kad prievartauti moteris yra smagu. Nes kol Jonas prievartauja „pupą“, visi važiuoja į EMSI“, – ironizuoja Lietuvos žmogaus teisių centras, tokią reklamą vertindamas kaip normalizuojančią seksualinį smurtą.

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos komunikacijos skyriaus vedėja Mintautė Jurkutė priminė, kad moterų ir vyrų lygių galimybių įstatymas numato pareigą paslaugų teikėjams ir prekių gamintojams bei pardavėjams užtikrinti, kad informacijoje nebūtų išreiškiamas pažeminimas ir paniekinimas dėl lyties. „Šioje žinutėje įžvelgtinas moterų pažeminimas ir paniekinimas. Susirūpinimą kelia, jog joje skatinama prievarta prieš moteris. Pateiktas tekstas yra seksistinis ir neturi nieko bendra su EMSI veiklos specifika“, – komentavo ji. Dėl šios reklamos tarnyba pradės tyrimą dėl galimos diskriminacijos lyties pagrindu.

EMSI klientus jau ne kartą bando privilioti panašaus lėkštumo reklamomis. Prieš šv. Valentino dieną ji platino žinutes, skelbiančias, kad kol klientas gyvas bus, seksas niekad nepražus.

EMSI paskambinus telefonu, jie paprašė klausimus atsiųsti raštu ir savo komentaro kol kas nepateikė.