„Oystercatchers“ organizuotame renginyje pranešimą skaitęs J. Waite kalbėjo, kad nors technologijos, pavyzdžiui, dirbtinis intelektas, rinkodarininkams ir visuomenei siūlo daug naujų galimybių, visgi, didžiausias potencialas vis dar slypi žmonėse ir jie turi būti kiekvienos įmonės prioritetas. „Laiminčios kompanijos yra tos, kurios žmonėms išleidžia dešimt kartų didesnį biudžetą nei technologijoms“, – J. Waite cituoja portalas „MarketingWeek“.

„Ne kartą mačiau žmones, kurie suklumpa išleisdami 80 proc. įmonės biudžeto technologijoms, kurios atrodo labai įspūdingai, ir mažąją dalį skiria žmonėms. Tokios kompanijos visada žlunga“, – teigė J. Waite.

Visgi, jis pridūrė tikrai nemenkinantis technologijų ir duomenų svarbos – jei tik jais naudojamasi skaidriu būdu. „Tie, kurie supranta, kad dabar gyvename visai kitokiame pasaulyje nei iki šiol, jie bus tais, kurie išliks“, – kalbėjo jis.

Tame pačiame renginyje kalbėjęs tarptautinės logistikos kompanijos „MiQ“ generalinis direktorius Gurmanas Hundalas kalbėjo manantis, kad prie duomenų naudojimo skaidrumo labai prisidės šių metų gegužę įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR).

„Kiek iš jūsų paspaudė „ne“, nurodydami, kad nesutinkate, kad jūsų duomenys būtų renkami, jei tai reiškė, kad nebegalėsite lankytis tame tinklapyje? Skaičiai rodo, kad tokių žmonių buvo labai mažai ir kad vartotojai dažniausiai tam neprieštarauja. Tačiau svarbiausia, kad dabar vartotojai turi pasirinkimo galimybę ir tai padeda visai industrijai augti tvariu būdu“, – sakė G. Hundalas.