Kampaniją kūrė įmonės „RG/A“, „Ridley Scott Associates“ ir technologijų startuolis „Synthesia“, ją išleido Anglijoje veikianti iniciatyva „Malaria No More UK“. Ši socialinė reklama skatina pasirašyti peticiją balsu, kad padėtų sustabdyti Maliariją ir paskatintų valstybių lyderius imtis veiksmų.

Technologijų startuolis „Synthesia“ sugebėjo padaryti taip, kad reklamos veidas D. Beckhamas prabiltų anglų, ispanų, bantų, arabų, prancūzų, indų, mandarinų, suahilių, jorubų kalbomis, skelbia techcrunch.com.

„Maliarija privalo mirti. Vienas balsas – galingas, bet visų mūsų balsai drauge – būtų išklausyti“, – šiuos sakinius 9 kalbomis reklamoje sako D. Beckhamas.

Pasak iniciatyvos „Maria No More UK“ vyr. vadovo Jameso Whitingo, Maliarija neturi ribų ir gali pasiekti mus visus: „Mes norime pasiekti pasaulinio masto auditoriją. Džiaugiamės, kad bendradarbiaujame su D. Beckhamu.“

Startuolio „Synthesia“ generalinis direktosius Victoras Riparbellis kalba, kad ši socialinė kampanija – žingsnis, laužantis kalbų barjerus, o garsūs žmonės iš tiesų padeda įgalinti balsą.

Išleidę socialinę kampaniją „Malaria Must Die, So Millions Can Live“, kūrėjai paviešino kitą vaizdo įrašą, kuriame atskleidė, kaip sugebėjo padaryti taip, kad D. Beckhamas prabiltų 9 kalbomis.