Įvairių sričių ekspertai dažnai kartoja, kad, pasikliaujant vartotojų patirtimi, verslai gali pasiekti savo išsikeltus tikslus ir patobulinti savo teikiamas paslaugas. Deja, bet daugelis įmonių vis dar pamiršta klientų patirties svarbą arba į klientų patirties kelionę atsižvelgia tik iš dalies. „Vis dar girdžiu, kad kliento patirtis nėra svarbu. Daugeliui verslų atrodo, kad viską daro gerai, o klientas bet kokiu atveju juos pasirinks. Realybė dažnai būna kitokia“, – teigia mano pašnekovė Justina Klyvienė, Future Leadership inovacijų laboratorijos įkūrėja ir Inovacijų akademijos įkūrėja.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360
evolvery