Pastaruoju metu reklamos kūrėjai Lietuvoje žiūrovų širdis bando užkariauti žinomų dainininkų balsais. „Maxima“ kalėdinėje reklamoje girdėjome Jazzu, „Luminor“ – Eglę Sirvydytę, o naujausiose „TV Play Home“ reklamose skamba Monikos Liu balsas.

„Žiemą būtų galima įvardinti kaip vieną monotoniškiausių sezonų – kur einame, visur girdime žymiausią Kalėdų dainą „All I want for Christmas is you“, aplinkui sniegas, stori šilti drabužiai, tos pačios dekoracijos ir skambios šventinės frazės. Šią kiek akivaizdžią, bet kiekvienais metais ypatingą prasmę turinčią monotoniją norėjome įamžinti linksmoje reklamoje, su kuria žmonės susitapatintų nuo pirmų sekundžių“, – pranešime žiniasklaidai apie kūrybinį procesą ir idėjos gimimą pasakoja vienas iš vaizdo klipo kūrėjų, kūrybinės komandos „Bechtle&Milzarajs“ partneris ir kūrybos direktorius Antonio Bechtle.

Pasak A. Bechtle, galvojant kūrybines idėjas ir jas įgyvendinant, labai svarbu prisitaikyti prie supančios aplinkos ir auditorijos, kurią norima pasiekti. Todėl sniego, namų židinio ir klasikiniai šventinio laikotarpio muzikos motyvai buvo pasirinkti labai apgalvotai.

„Žiemos metu skamba daug panašių dainų, kurias lengva atpažinti. Mūsų tikslas buvo lygiai toks, todėl savo bičiulių iš garso įrašų studijos „Dropaudio“ paprašėme sukurti naują, bet jau visiems pažįstamą skambesį, kuris netrikdytų kasdienybės, nereikalautų didelio susikaupimo, būtų lengvai įsimenamas ir nepastebimai įsilietų į kiekvieno žmogaus gyvenimą. Tuo tarpu dainos žodžiams ir ritmui skyrėme atvirkščią užduotį – nutraukti monotoniją, pristatyti naujausius filmus ir pasiūlyti „TVPlay Home“ klientams kitokią, įdomesnę žiemą“, – sako A. Bechtle.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją