Kampanija, pavadinimu „Reklaminių stendų namai“ (Home of the Billboards), vykdoma bendradarbiaujant su kūrybine agentūra „DAVID Buenos Aires“, skatino vartotojus prisijungti prie idėjos, padovanodama jiems „Pirk vieną ir kitą gauk dovanų“ (Buy One Get One Free) mėsainių kuponą.

Kampanijos organizatoriai vartotojams siūlė atsisiųsti iš „Burger King“ „Twitter“ paskyros vieną iš skelbimų lentos paveikslėlių pavyzdžių į savo įrenginį, panaudoti jį kaip foną virtualaus „Zoom“ susitikimo metu, įkelti nuotrauką į „Twitter“ ir pažymėti prekės ženklą naudojant žymą #HomeOfTheBillboards. Tada įmonė asmeniškai atsiųsdavo kodą, kurį buvo galima panaudoti „Burger King“ programėlėje.

Kuponas galiojo tik JAV restoranuose, išskyrus Aliaskos ir Havajų, rašė „Adweek“.

„Reklaminių stendų namai“ – tik vienas iš kelių kūrybinių sprendimų, kuriais pandemijos metu pasižymėjo „Burger King“. Paryžiaus kūrybinė agentūra „Buzzman“ sukūrė kelias taktines kampanijas. „Burger King Paryžiui“ „Buzzman“ pateikė mėsainių „Whopper“, „Steakhouse“, „Big Fish“ ir „Big King“ receptus.

„Buzzman“ taip pat paleido cenzūruotas reklamas, kuriomis siekta pranešti ir paerzinti gerbėjus prieš vėl Belgijoje pradedančią veikti „Burger King“ užsisakymo iš automobilio paslaugą. Taip pat dovanojo nemokamus „Whoppers“ mėsainius studentams, kurie socialiniuose tinkluose pademonstravo savo žinias.

Greito maisto milžinas nėra vienintelis prekės ženklas, kuris sumaniai pasinaudojo padidėjusio „Zoom“ populiarumo pranašumais. „DoorDash“, „Behr“ ir „Pandora“ taip pat debiutavo vaizdo konferencijų pokalbių fonuose.