PR yra trumpinys, reiškiantis paspaudimų rodiklį (angl. CTR Click-through Rate) – duomenis, nurodančius, kiek kartų žmonės spustelėjo nuorodą, ir tai yra vienas iš svarbiausių veiksnių, naudojamų vertinant bet kokios internetinės reklamos kampanijos sėkmę. SEO yra žinoma ir gerai naudojama strategija, skirta optimizuoti jūsų prekės ženklo buvimą internete, o tarp daugelio veiksnių, turinčių įtakos SEO, PR arba paspaudimų rodiklis, yra darantis didžiausią įtaką.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360
Bilger.lt