Vienas iš „Bored Panda“ kanalų „Youtube“, pasidaryk pats temoms skirtas „Crafty Panda“, vos per kelis mėnesius surinko daugiau nei milijoną prenumeratorių, o dabar jau artėja prie dviejų. Už šį pasiekimą „Google“ vardu jiems buvo įteiktas „Google“ auksinis ženkliukas.

Kanalas „Crafty Panda“ socialiniame tinkle „Youtube“ buvo užregistruotas pernai gruodį, tačiau pirmieji video į jį pradėti kelti tik balandį. Pakako vos kelių mėnesių ir rugpjūtį jis jau tapo pirmuoju kanalu Baltijos šalyse, peržengusiu milijono prenumeratorių auditoriją, o šiuo metu ji jau siekia arti 1,8 mln. „Bored Panda“ verslo plėtros vadovas Aurimas Steponavičius prognozuoja, kad antrajam milijonui pasiekti jiems trūksta dar kelių savaičių.

A. Steponavičius teigia, kad tokią sėkmę lėmė surinkta komanda ir iš „Bored Pandos“ perimta filosofija – verčiau kurti mažiau turinio, bet daryti tai kokybiškiau nei konkurentai. „Visų pirma, mes stengiamės suteikti didesnę informacinę ir pramoginę vertę žiūrovui“, – sako jis.

Kanale „Crafty Panda“ rodomi reportažai, kaip pakeisti, sutaisyti ar sukurti daiktus, pavyzdžiui, atsinaujinti kambarį, pasidaryti kaukę Helovinui ir pan. „Šitą formatą dar praplėtėme įvesdami vaidybines situacijas ir nusamdydami aktorius, kuriančius personažus specialiai šiam kanalui“, – pasakoja A. Steponavičius.

„Crafty Panda“ kanalui „Youtube“ – pirmas Baltijos šalyse „Google“ apdovanojimas
© Bendrovės archyvas

Šiuo metu „Crafty Panda“ dirba apie dešimties žmonių komanda, kuriai vadovauja Rokas Jurkevičius.

Primename, kad nuo rugpjūčio „Bored Panda“ pradėjo išskirtinį bendradarbiavimą su naujienų portalu DELFI, kuriame galima rasti šio daugiau nei 50 mln. skaitytojų visame pasaulyje turinčio portalo turinį lietuvių kalba.

M360