„Coca-Cola“ pristatė naują prekės ženklo filosofiją ir platformą „Tikroji magija“, kviečiančią švęsti tikrąją žmogiškumo magiją. Kartu pristatomas ir naujas požiūris į ikoninį „Coca-Cola“ logotipą bei nauja rinkodaros kampanija „Viena „Coca-Cola“ arčiau vienas kito“. Tai pirmas tokio mąsto šio prekės ženklo žingsnis nuo 2016 metų.

Naujoji „Coca-Cola“ platforma „Tikroji magija“ atnaujina ir dar labiau užtvirtina prekės ženklo pažadą – vienyti ir kasdien pakylėti žmones – ir suteikia jam dar daugiau aktualumo šiandieniniame pasaulyje, skelbiama pranešime žiniasklaidai. Platforma kurta atsižvelgiant į pastarųjų pusantrų metų situaciją visame pasaulyje, kurios metu pamatėme, kad galime pasiekti daugiau ir kurti tikrus stebuklus veikdami kartu netikėčiausiu ir sudėtingiausiu metu. Kartu ši platforma kalba apie sunkumus, kuriuos patiria naujoji karta beieškodama harmonijos ir žmogiškojo ryšio virtualiame ir susiskaldžiusiame pasaulyje.

„Coca-Cola“ yra prekės ženklas, kurį apibrėžia dichotomijos: kuklus, bet ikoniškas, autentiškas ir kartu paslaptingas, tikras ir magiškas vienu metu, – sako „The Coca-Cola Company“ rinkodaros vadovas Manolo Arroyo. – „Tikrosios magijos“ filosofija remiasi tikėjimu, kad dichotomijos gali pasauly padaryti įdomesniu – kupinu nepaprastų žmonių, netikėtų galimybių ir nuostabių akimirkų. Tuo pačiu metu ši filosofija atspindi „Coca-Cola“ esmę – tikrą skonį, kuris yra neapsakomas, unikalus, tikra magija“.

„Tikroji magija“ yra pirma pasaulinė „Coca-Cola“ prekės ženklo platforma nuo 2016 metų, kai buvo pristatyta „Vieno prekės ženklo“ strategija ir rinkodaros kampanija „Taste the feeling“. Kartu su nauja platforma pristatomas atnaujintas „Coca-Cola“ vizualinis identitetas bei naujas požiūris į „Coca-Cola“ logotipą, kurie bus naudojami visose rinkodaros kampanijose visame pasaulyje. Naujasis „Coca-Cola“ logotipas, pavadintas „Apkabinimu“, buvo įkvėptas vaizdo, kurį kasdien matome ant „Coca-Cola“ buteliukų – logotipas tari išsilenkia ir apkabina gėrimo buteliuką ar skardinę.

„Coca-Cola“
„Coca-Cola“
© Organizacijos nuotr.

Siekdama „Tikrosios magijos“ koncepciją atgaivinti ir per naująjį „Apkabinimo“ logotipą, „Coca-Cola“ visame pasaulyje bendradarbiauja su menininkais, fotografais ir iliustratoriais, pasitelkiančiais savo išskirtinius požiūrius, istorijas ir pasaulio matymą per skirtingus objektyvus. Tarp „Coca-Cola“ dizaino partnerių – „Wieden+Kennedy London“, „KnownUnknown“ ir „Kenyon Weston“.

„Tikroji magija“ nėra tik reklaminė antraštė ar vienkartinė kampanija: tai ilgalaikė prekės ženklo filosofija ir įsitikinimai, kuriais vadovaujamasi planuojant ir vykdant visus „Coca-Cola“ prekės ženklo rinkodaros ir komunikacijos veiksmus,“ – tvirtina M. Arroyo.

Nauja prekės ženklo filosofija „Tikroji magija“ pristatoma kartu su nauja kampanija „Viena „Coca-Cola arčiau vienas kito“. Derinanti realų ir virtualų pasaulius, naujoji reklamos kampanija „Viena „Coca-Cola arčiau vienas kito“ – tai metafora, kuria siekiama priminti, kad tai, kas mus vienija, yra daug svarbiau už tai, kas mus skiria, ir kuria kviečiama švęsti žmogiškumą. Skaitmeninėje erdvėje šią savaitę pristatytame video klipe klausiama, kad būtų, jei „Coca-Cola“, kaip vienybės simbolis, galėtų sujungti skirtingas viena nuo kitos nutolusias visatas tam, kad sukurtų tikrąją magiją. Video klipe pasirodo ir trys populiarūs kompiuterinių žaidimų žaidėjai – DJ Alana Walker, Team Liquid‘s Aerial Powers ir Average Jonas.

Kuriant „Viena Coca-Cola arčiau vienas kito“ reklaminę kampaniją „Coca-Cola bendradarbiavo su reklamos agentūra „BETC Worldwide“, taip pat filmų režisieriumi Daniel Wolfe ir žaidimų bei animacijos gamybos partneriais „Mathematic“.

Kampanija apims socialinius tinklus ir skaitmeninės rinkodaros priemones, taip pat lauko reklamą. Kai kuriuose „Coca-Cola“ rinkose komunikacijai ir geimifikacijai taip pat bus pasitelkta „Twitch“ platforma.

„Per „Tikrosios Magijos“ platformą norime įtraukti žmones į unikalias patirtis pačiais įvairiausiais būdais, – sako „Coca-Cola“ rinkodaros vadovas M. Arroyo. – Kampanija „Esame ta pati Coca-Cola toli viena nuo kitos“ buvo sukurta bendruomenei ir kartu su bendruomene, kuri reikalauja kažko kitokio, nei tai, ko įprastai galima būtų tikėtis iš „Coca-Cola“. Vystydami šią kampaniją mes bendradarbiavome su profesionaliausiais kūrėjais, žaidimų autoriais, „Twitch“ kanalu ir kitais partneriais, stengdamiesi surasti kitokią savo vietą realybėje, nepanašią į visas ankstesniąsias. Tai nepaprastai jaudinanti patirtis.“

M360