Komunikacijos agentūros „co:agency“ (UAB „Gravitas Partners“) pagrindinis veiklos rodiklis tiesioginės pajamos (pardavimo pajamos, atskaičius trečiųjų šalių sąnaudas) 2020 m. išaugo penktadaliu – iki 814 tūkst. eurų. Tuo tarpu įmonės apyvarta siekė 2,684 mln. eurų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ (UAB „Komunikacijos amatininkai“) tiesioginės pajamos kilo dar sparčiau: pernai jos pasiekė 189 tūkst. eurų – tai 44 proc. daugiau nei prieš metus. Įmonės apyvarta padidėjo iki 345 tūkst.

„Praėję metai turėjo dvi visiškai skirtingas puses. Pirmąjį pusmetį dėl karantino ir dramatiškai pasikeitusių klientų lūkesčių teko staigiai sustabdyti bet kokius plėtros planus, vietoje to susitelkiant į pajamų išlaikymą ir verslo tvarumo užtikrinimą. Tačiau į rinką optimizmą sugrąžinusi vasara ir puikių rezultatų davęs aktyvus dalyvavimas naujuose konkursuose antrąjį pusmetį suteikė galimybę augimo prasme įjungti aukščiausią pavarą. Dėkojame mūsų komandai už parodytą nepaprastą susitelkimą ir profesionalumą“, – sako „co:agency“ partneris Donatas Bedulskis.

2020 m. po laimėtų konkursų „co:agency“ pradėjo bendradarbiauti su „Bite“, „Camelia“, „Vilniaus vandenimis“, „Kardiolitos klinikomis“, „Moki-veži“, „Oro navigacija“, PST, „Omberg“, pratęsė partnerystes su Vilniaus miesto savivaldybe, „Coca-Cola“ ir kt.

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ vadovas Deividas Budginas sako, kad pernai beveik perpus išaugusias įmonės pajamas didele dalimi lėmė karantino paskatintas klientų dėmesys komunikacijai internete: „Apribotos kai kurios tradicinės rinkodaros galimybės paskatino įmones dar labiau atsigręžti į skaitmeninius kanalus ir drąsiau eksperimentuoti su jų siūlomomis galimybėmis. Todėl šalia į vartotojus nukreiptos įvaizdinės komunikacijos soc. tinkluose, verslai aktyviau išnaudojo skaitmenines verslas-verslui (B2B) galimybes, vykdė darbdavio įvaizdžio komunikaciją, mieliau išbandė naujus įrankius ir sprendimus”.

Anot jo, kai įmonės negalėjo bendrauti su tikslinėmis auditorijomis įprastais, daug kartų išbandytais būdais (pavyzdžiui, potencialiems darbuotojams prisistatyti karjeros mugėje, savo produktų integruoti į pramoginius renginius ir pan.), skaitmeninėje komunikacijoje ne tik ūgtelėjo biudžetai, bet ir atsirado daugiau kūrybiškumo. „Tikimės, kad šios tendencijos išliks ir šiemet, todėl stipriname komandą ir plėsime siūlomų paslaugų spektrą“, – priduria D. Budginas.

Koks buvo šių agentūrų pelno/nuostolių rodiklis, kol kas galutinių skaičių nėra – Registrų centrui juos privaloma pateikti iki gegužės 31 dienos.

Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Bitė“, „Coca-Cola“, Pigu.lt, „Luminor investicijų valdymas“, HP, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Henkel“, „Newsec“, Wix.com ir kt. „Relevant“ skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikia „Kekava“, „DPD Lietuva“, „Modus Group“, „Visma“ „Cobalt“, „Mercell“, „Penosil“, ir kt.