Pastaraisiais metais marketingo vadovo (CMO) vaidmuo užsitarnavo pelnytą vietą šiuolaikinėje organizacijoje – jis dažnai vertinamas kaip vienas svarbiausių ir įtakingiausių įmonės profesionalų.

Platų akiratį aprėpiantis specialistas anksčiau nei pats vartotojas nuspėja jo poreikius ir pasiūlo sprendimus. Jis prisideda prie verslo strategijos rengimo ir vykdymo, taip daro svarią įtaką įmonės augimui. Strategiškai mąstantis, kūrybingas, į inovacijas orientuotas vadovas padeda pelnyti vartotojų pasitikėjimą, teigiama Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) pranešime žiniasklaidai.

LiMA prisideda prie marketingo vaidmens stiprinimo tiek įmonėse, tiek visuomenėje ir siekia įvertinti marketingo vadovų įtaką verslo rezultatams. Tad šiemet jau antrą kartą rengiama marketingo vadovų konferencija „LiMA CMO Summit‘19“, kurioje gausybė pranešėjų iš Lietuvos ir užsienio skatins diskusijas apie CMO kompetencijas ir svarbą verslui bei jų įvaizdį visuomenėje.

„Šiandieninėje visuomenėje CMO yra atsakingas už klientų patirtį, skaitmeninę transformaciją – talentų skatinimą ir kitas įmonės strategijos dalis. Taip pat papildyčiau, kad šiuolaikiniam CMO labai svarbios šios asmeninės savybės – technologijų išmanymas, kūrybiškumas, strateginis mąstymas ir greita reakcija, kuri tampa vis aktualesnė“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Metų CMO‘18 m. Mindaugas Savickas tvirtina: „senas“ CMO mirė, ir klausia – o kas jį pakeis. 13 metų patirtį marketingo srityje turinti specialistas kviečia į konferenciją pasvarstyti, kokių CMO kompetencijų reikės ir kokias problemas jam teks spręsti.

Kiekviena įmonė siekia išgyventi ir augti ilgalaikėje perspektyvoje. Tad kaip gaunasi, kad vienos įmonės sugeba pasiekti kur kas geresnių rezultatų negu kitos? ISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas Benas Adomavičius pateiks atsakymą į klausimą, į ką reikėtų sutelkti dėmesį ir pastangas įmonių vadovams.

„LiMA CMO Summit“ konferencija nukreipta ir į CMO asmenybę. Vilniaus universiteto Gyvybės mokslų centro neuromokslininė dr. Urtė Neniškytė konferencijos dalyviams papasakos, kuo remdamiesi priimame sprendimus – juos priimame kasdien. Kai kuriuos nejučiomis, o ties kitais ilgokai kankinamės. Per didelis pasirinkimų skaičius apskritai sukelia nerimą, vadinamą „pasirinkimų tironija“. Tad neuromokslininkė paaiškins, kas vyksta mūsų smegenyse, kai turime priimti sprendimus.

Dauguma stengdamiesi dirbti daugiau, neįvertina, kad ilgos darbo valandos nėra tas pats, kas geresnė darbo kokybė. Tad pailginus savo darbo valandas atimamas laikas iš savo laisvalaikio, šeimos, draugų, poilsio ir tariamai geresnis darbas ima griauti gyvenimą. Kokie yra perdegimo darbe požymiai? Kokios apsisaugojimo ir gydymo priemonės? Psichiatras psichoterapeutas dr. Eugenijus Laurinaitis dalins patarimus, kaip darbe neperdegti.

Marija Simona Šimulynaitė, kūno kalbos, neverbalinio bendravimo lektorė pateiks idėjų, kaip sudaryti norimą pirmą įspūdį ir kaip teisingai save pateikti. Ji atskleis, ką sako vadovo kūno kalba, neverbalinis bendravimas, apranga, eisena, kalbėsena.

Filosofas ir rašytojas Kristupas Sabolius teigia, kad dirbtinio intelekto įsigalėjimas leidžia užduoti klausimą: ar žmogus, kitos gyvybės formos ir net neorganinė materija tėra tik algoritmai? Neseniai „Google Deepmind“ paskelbė, kad jų dirbtinis intelektas jau įgijo pajėgumą įsivaizduoti. Bet ar įmanoma viską aprašyti komputaciniais terminais, o ilgainiui ne tik įvairios žmogaus kompetencijos, bet ir sugebėjimas kurti ar įsivaizduoti gali būti paverstas formule? K. Sabolius skaitys pranešimą apie kūrybiškumą algoritmų epochoje.

Mintį apie ateities marketingistus tęs Arijus Žakas: „Marketingo pasaulyje labai daug kalbama apie millennials'us, t. y. žmones, gimusius 1980–2000 metais. Dažniausiai kalbame, kaip ir ką šiai auditorijai komunikuoti, tačiau pamirštame, kad tai yra žmonės, kurie pildo marketingo specialistų rinką. Ir jie yra kitokie. Jie užaugo kitokiame pasaulyje.“ A. Žakas skaitys pranešimą apie jaunąją marketingo kartą.

Konferencijos svečias Ben Racz, „JVBroker.com” įkūrėjas ir pagrindinis konsultantas, kalbės apie tai, kaip kuriami intriguojantys ir priklausomybę keliantys prekės ženklai pagal metodiką, naudojamą Holivudo scenarijams.

Laura Domarkė, „AdDrama“ įkūrėja ir vadovė, skaitys pranešimą, kaip suderinti agentūros ir kliento lūkesčius. Luko Ylos, „CityBee" vadovo, pranešimas apžvelgs realius atvejus, kaip CityBee išnaudoja standartinius skaitmeninius kanalus, nestandartiškai bendrauja su savo bendruomene ir sukuria neišdildomus įspūdžius. Gal kartais reikia nepaklausyti viešųjų ryšių agentūros ir nueiti keliu, kuriuo niekas nėjo?

Gabrielė Šerėnienė, „Coca-Cola HBC Lietuva“ viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovė, skaitys pranešimą apie įmonės tvaraus augimo koncepciją, Šarūnas Putrius, „Telesoftas“ gamybos skyriaus vadovas, pristatys, kas yra Organizacija 3.0, kurioje vadovas nevadovauja savo pavaldiniams?

LiMA CMO Summit 2019 konferencija vyks kovo 6 dieną Vilniaus rotušėje. Daugiau informacijos čia.

M360