Banko pasirinkimą lėmė partnerio pasiūlyta media planavimo strategija ir kainodara, kūrybiškumas, inovatyvumas bei orientacija į klientą.

„Ieškojome patikimo partnerio, kuriam būtų svarbios ne tik mūsų ambicijos bei noras augti, bet ir banko vertybės. Agentūra „BPN Lietuva“ siūlo veiksmingų, inovatyvių ir drąsių idėjų, kurios, tikime, prisidės prie „Citadele“ prekės ženklo augimo, o partnerio kūrybiškas ir lankstus požiūris į komunikaciją taps pamatu ilgalaikiam bendradarbiavimui“, – sako „Citadele“ banko rinkodaros vadovė Baltijos šalims Ada Mockutė.

„Džiaugiamės bendradarbiavimu su „Citadele” banku, su kuriuo tikimės įgyvendinti ne tik efektyviausius turimus sprendimus, bet ir kartu atrasti naujų ir drąsių sprendimų, kaip išsiskirti komunikacijos triukšme. „Citadele” bankas jau ne kartą įrodė, kad yra atviras inovatyviems keliams vartotojui pasiekti. Ypač džiugina tai, kad bankas labai didelį dėmesį skiria skaitmeninei komunikacijai, kurioje jaučiamės itin stiprūs”, – sako „BPN Lietuva“ vadovas Linas Šiautkulis.

„BPN Lietuva“ yra sparčiausiai auganti žiniasklaidos planavimo agentūra Baltijos šalyse, tarptautinio agentūrų tinklo IPG dalis, jungianti 36 biurus 28 pasaulio valstybėse, šiemet Lietuvoje planuojanti didesnę nei 4 mln. Eur apyvartą.