Jeigu mylimieji būdami viename kambaryje žiūri į skirtingus ekranus ir renkasi ne tuos pačius serialus – tai meilės nebėra? Rimtai? Naują sumanios televizijos programėlę šią savaitę pristačiusi „Cgates“ nusprendė ironiškai atspindėti vyraujančias nuostatas apie porų laimę ir išėjo į gatvę paklausti žmonių, ar tikrai meilei skirtingi ekranai netrukdo?

„Penki televizoriai, kas ką nori, tas tą žiūri“, „Jis žiūri sporto varžybas ir mane be galo erzina“, „Jeigu jauna būčiau, gal ir trukdytų...“, „Ji – kompiuterį, aš televizorių, taip ir pasidalinam“. Kiek porų, tiek nuomonių. Visgi pokalbių su žmonėmis rezultatai atvedė iki nemokamą programėlę „Cgates TV“ pristatančios kampanijos esmės: „Tikrai meilei skirtingi ekranai netrukdo“, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Pasak Dovilės Filmanavičiūtės, „Cgates“ marketingo vadovės, šiandienos žmonių laisvalaikio karalius – turinys. Jis turi būti prieinamas visur ir visiems: ne tik televizoriaus ekrane, bet ir išmaniajame telefone, planšetėje ar nešiojamajame kompiuteryje.

CGates programėlės reklama
CGates programėlės reklama
© Organizacijos nuotr.

„Mes visi skirtingi, mūsų norai ir pomėgiai taip pat skiriasi. Štai kodėl atidžiai atrinkome startinį nemokamą programėlės paketą – daugiau nei 5 000 TV laidų, kurias žiūrovai galės atsisukti ir žiūrėti sau patogiu metu, namų kino platformos „ŽMONĖS Cinema“ filmų ir serialų, kino festivalių hitų, autorinio lietuvių kino, taip pat Lietuvoje dar naujokės „Megogo“ perlų, kuriuos, tikiu, su malonumu žiūrės tie, kuriems trūksta kino ne anglų kalba. Ir tai tik pradžia – mes programėlę gausiai pildysime. O kol kas tik spėkite viskuo pasimėgauti, nes „Cgates TV“ absoliučiai nieko nekainuos iki pat žiemos. Sakyčiau, tokia svajonių patirtis kiekvienam vartotojui, mėgstančiam nepriklausyti nuo įsipareigojimų ir viską pačiam išbandyti. Juk „Cgates“ prekės ženklas nuolat evoliucionuoja, ieško kuo artimesnio ryšio su vartotoju ir skatina kiekvieną žmogų laisvai rinktis, ką ir kada jis nori žiūrėti“, – sako D. Filmanavičiūtė.

Pasak „Cgates“ marketingo vadovės, šiuo laiku, kai vis dažniau į vartotojų užklausas atsako ne žmonės, o robotai, „Cgates“ ambicija nuolat palaikyti ryšį su žmonėmis, nenutolti nuo jų atrodo unikaliai solidžia prekės ženklo stiprybe, aplink kurią ir norisi kurti reklaminius pasakojimus. „Tokią užduotį ir kėlėme kūrybinei agentūrai“, – sako D. Filmanavičiūtė.

Naują strateginę įvaizdinę kryptį sukūrė ir kampaniją realizavo kūrybinė agentūra „Autoriai“. Pasak Giedrės Onos Šileikytės, „Autoriai“ vadovės ir įkūrėjos, ši „Cgates“ kampanija įdomi tuo, kad kūryba prasidėjo „iš apačios“ – ne rinkodaros strategų bei reklamos kūrybininkų kabinetuose, o gatvėje, be jokių formalių apklausų, tiesiogiai ir ilgai kalbantis su žmonėmis.

CGates programėlės reklama
CGates programėlės reklama
© Organizacijos nuotr.

„Tik išsitestavę kūrybines prielaidas gatvėje, jų pagrindu finalizavome kampanijos sprendimus, kuriuose – ne specialiai reklamai sukomplektuoti žmonės, kurie vienas kito nepažįsta, o tikrų tikriausios poros, kurios puikiai žino, ką reiškia nesutarti, ką šeštadienio vakare žiūrėti“, – pasakoja G. O. Šileikytė.

Strategės teigimu, kampanijos vaizdo klipas vėlgi kurtas stebėsenos pagrindu. „Nieko nekonstravome dirbtinai, viskas yra taip, kaip žmonių kasdienybėje, jokių dirbtinių elementų, perdėtų spalvų, dekoro ir spekuliacijų. Šiuo paprastumu labai norėjome išryškinti „Cgates“ buvimą greta žmonių, kad ir verslo lygmeniu įmonė produktus bei paslaugas vysto ne už uždarų durų, o būdami su žmonėmis, lankydami juos, kalbėdami su jais“, – kampanijos užkulisiais dalijasi „Autoriai“ vadovė.

M360