Restorano Belgijoje klientai gali išsispausdinti individualius užsakymus ant kaukių, kad jiems nereikėtų kalbėtis su darbuotojais restorane ar užsisakant maistą iš automobilio, taip sumažinant riziką užsikrėsti virusu, rašo „Adage“. Užsisakyti kaukės užrašą vartotojai gali komentuodami restorano feisbuko ir instagramo paskyrose. Kampanijos autorius – agentūra „Buzzman“.

Burger King

Tai – ne pirmas „Burger King“ su pandemija susijęs sprendimas. Prasidėjus pandemijai daug dėmesio sulaukė jų pasiūlytos skrybėlės restorane Vokietijoje, leidžiančios išlaikyti saugų atstumą tarp žmonių.

Burger King

Prancūzijos rinkai skirtoje reklamoje restoranas buvo lyginamas su avialinijomis, pavadintomis „Burger Klean“, ir žiūrovams buvo pasakojami saugumo reikalavimai restorane, panašiai kaip skrydžio metu.


Jungtinėse Amerikos Valstijose „Burger King“ siūlė nemokamą maisto pristatymą, kviesdami žmones likti namie ir taip parodyti savo patriotizmą.

Tiems, kas savo „Zoom“ aplinkoje kaip foną užsidės restorano reklamą, „Burger King“ siūlė nemokamus burgerius, kaip ir moksleiviams, išsprendusiems jų socialinių tinklų paskyrose skelbtas matematikos užduotis.

Taip pat vienas iš restoranų liepą buvo papuoštas kalėdine atributika, jo meniu atsirado specialūs pasiūlymai, ironizuojant, kad 2020-ieji visiems jau įgriso, tad reikia juos kuo greičiau „prasukti“.